Gå til innhold

Hvor nøye er du med dovanene til småguttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor nøye er du på at de skal legge ned lokket, tørke tissen etter do? Her er nemlig ikke faren deres så nøye selv på dette. Guttene ser på han og gjør det da heller ikke. Men jeg vil de skal, men vil ikke være en slik som maser.. Men vil som sagt at de skal lære det. Hvor nøye er dere?

Anonymous poster hash: 353c6...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørke tissen? Det er det vel ingen menn som gjør? Men de lukker lokket ja, det tror jeg de må ha lært i bhg. Men det hender oftere at de glemmer å trekke ned, der kan vi bli litt flinkere...

Anonymous poster hash: b8b6a...8c0

Skrevet

Det er overhodet ikke noe jeg fokuserer på, har to gutter og ingen av de "tørker tissen", de er heller ikke veldig nøye på det dolokket. Men begge vasker hendene når de er ferdig da, der er de flinke :)

Anonymous poster hash: 64360...3d7
Skrevet

Jeg har bedt min gjøre dette. Og han lærte seg dette.

Det er en del menn som tørker tissen, jo.

Anonymous poster hash: 3d0e2...307

Skrevet

Tørker seg ikke etter dobesøk!????? Herrejesus...hva for en gris er du sammen med?

JO, det er mange mannfolk som tørker seg etter de har vært på do. Blant annet mannen min, begge sønnene mine (og ex'ene mine, for den saks skyld).

Jeg er like nøye ned dovanene til guttene mine som til jenta mi. De ble lært å sitte og tisse som små (for å unngå søl og for å forhindre at andre/jenter må sett seg i sølet). Og lærer dem selvsagt viktigheten av både å trekke ned og vaske hendene skikkelig etterpå. Eldste har fått opplæring i å bruke dokosten også nettopp.. ;-)

Lærer barna deres normal hygiene, uansett hvilket kjønn de er! :D

Anonymous poster hash: 7a671...e3b

Skrevet

Super nøye.dolokket skal nei,trekke opp og vaske hender

Skrevet

Tørker seg ikke etter dobesøk!????? Herrejesus...hva for en gris er du sammen med?

JO, det er mange mannfolk som tørker seg etter de har vært på do. Blant annet mannen min, begge sønnene mine (og ex'ene mine, for den saks skyld).

Jeg er like nøye ned dovanene til guttene mine som til jenta mi. De ble lært å sitte og tisse som små (for å unngå søl og for å forhindre at andre/jenter må sett seg i sølet). Og lærer dem selvsagt viktigheten av både å trekke ned og vaske hendene skikkelig etterpå. Eldste har fått opplæring i å bruke dokosten også nettopp.. ;-)

Tørker seg ikke etter tiss nei, men såklart det andre!

Anonymous poster hash: 353c6...a06

Skrevet

Hadde jeg hatt gutter hadde jeg vært nøye. Tiss skal selvfølgelig tørkes, søl skal bort og do-ringen håper jeg at jeg hadde sluppet ettersom jeg helst ville hatt gutter som satt og tisset. For å slippe søl og kreft.

Anonymous poster hash: 30b5f...733

Skrevet

Hvorfor skal ikke guttene tørke tiss?? Skal de riste den så tisse dråpene deres spruter til alle kanter eller skal de siste dråpene dryppes i undertøyet? Selvsagt bør de tørke!

Anonymous poster hash: 003c6...e1e

Skrevet

Skylle ned og vaske hender, men det aller aller aller viktigste er at han skal sitte å tisse! 

En ting er at små gutter ikke alltid er like treffsikre, og at de også kan finne på å tisse rundt om kring med vilje. Da min datter gikk i 2. nektet hun å gå på do på skolen fordi guttene tisset ned doene! Og når dorullen som henger på veggen er full av tiss så er ikke det uhell!

Og en annen ting, - finn frem en videosnutt av en urinstråle fra en voksen mann som står og tisser, spilt av i sakte film, - det er som en dusjstråle, hvor en stor andel av dråpene fyker rundt og havner alle andre steder enn i toalettet! Æsj! Pluss at det rent fysiologisk er bedre for kroppen å sitte.

Skrevet

Vi er nøye på at tissen tørkes. Det kommer jo ellers urin i trusa. Doringen er ikke noe problem her siden hele gjengen sitter og tisser, men jeg prøver å lære dem at dolokket skal lukkes før det skylles ned. Ikke helt enkelt😐

Anonymous poster hash: 94803...6f5

Skrevet

5 åringen min sitter på do når han tisser. Han er veldig nøye med å ikke få tiss andre steder enn ned i doen, og trykker derfor på "roten" av penis (der den begynner) for at han skal treffe riktig. Er ikke noe jeg har lært han, men noe han har funnet ut av selv. Han er over gjennomsnittet renslig og redd for bakterier, mulig det er derfor (heller ikke noe han har fra meg). Trenger vel ikke legge til at han et svært nøye med håndvask.

Anonymous poster hash: fa06d...4af

Skrevet

5 åringen min sitter på do når han tisser. Han er veldig nøye med å ikke få tiss andre steder enn ned i doen, og trykker derfor på "roten" av penis (der den begynner) for at han skal treffe riktig. Er ikke noe jeg har lært han, men noe han har funnet ut av selv. Han er over gjennomsnittet renslig og redd for bakterier, mulig det er derfor (heller ikke noe han har fra meg). Trenger vel ikke legge til at han et svært nøye med håndvask.

Glemte å si at han alltid tørker penis med papir, det gjør ham for å unngå dråper i trusa. Synes det er en grei ting å lære guttene også.

Skrevet

Tissen skal tørkes og dolokket skal ned før det spyles. Om han vil stå eller sitte bestemmer han selv. Grundig håndvask etterpå. Gutten er 5 år.

Anonymous poster hash: adff1...e2c

Skrevet

7-åringen sitter å tisser(om han ikke er på en ekkel offentlig do, utedo eller ute selvfølgelig), tørker tissen med papir, bruker dobørsten om det er nødvendig, stenger lokket, trekker ned og vasker hender. Dårlig hygiene etter toalettbesøk er det værste jeg ser! 😳

Skrevet

2 åringen min sitter og tisser, vi passer sammen på at tissen er nedi do. Tørker selvfølgelig tissen etterpå, skyller ned og vasker hender. Det eneste jeg jobber litt med nå, er å lukke dolokket før spyling, men han syns det er så moro/spennende å se det trekkes ned i do. 

Joda, vet det sprutes ut av doen, men akkurat under dotrening setter jeg ikke fokuset der. Det får komme om litt.

Anonymous poster hash: bfb7c...3f8
Skrevet

Hvordan vet du at mannen din og alle eksene dine tørket tissen sin? Er det noe som er vanlig å snakker om altså

Anonymous poster hash: 758ba...dd6

Skrevet

Fordi jeg kan se.

(..og stort sett alltid har bodd steder med ett bad.

Ja, det hender jaggu vi tisser i hverandres nærvær ja. Eller dusjer når den andre må på do.)

Skrevet

Han har fått sin rutine på det :) Tørker seg på tissen, tar ned dolokket og spyler ned. Vasker hendene til slutt :)

Anonymous poster hash: 74246...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...