Gå til innhold

Betaling av barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort avtale om barnevakt med ei jente på 15-16år.

Vi har ett barn på 5år. Jeg spurte hva hun ville ha betalt, men hun var litt beskjeden og ville ikke foreslå en sum selv.

Hva pleier dere betale?

 

Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niesa mi får 200kr kvelden (max 4 timer), pluss snop, brus og mat. Tenner lys og har det striglet når hun kommer, og er evig takknemlig for at hun er fornøyd med bare 200kr, da vi ikke har råd til mer.

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

Skrevet

100 kr timen er grei timeslønn :)

Det betaler jeg min barnevakt.



Anonymous poster hash: 874b9...e11
Skrevet

Her er taksten 100 kr timen, de aller fleste betaler det og tenåringsjentene snakker jo med hverandre så de vet alle at dette er vanlig takst.

 

Har en nabo som betaler 50 kr timen og klager på at det er vanskelig å finne noen til å sitte, jeg kjenner foreldrene til flere av jentene som har blitt spurt og de sier jo nei fordi hun betaler bare halvparten av hva de får andre steder ;)



Anonymous poster hash: 5852c...652
Skrevet

Vi betaler 100kr pr time :)

 

Anonymous poster hash: 3d406...9a0

Skrevet

Min hvite dagmamma tar 50kr timen, så rart å betale barnevakt 100kr timen for å se film på Itunes...

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

Skrevet

Min hvite dagmamma tar 50kr timen, så rart å betale barnevakt 100kr timen for å se film på Itunes...

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

50 kroner timen??

 

100 kroner høres ok ut

Skrevet

100 Kr timen når barnet er lagt og sover når barnevakta kommer? Er ikke det litt mye?

 

Anonymous poster hash: 7a54d...58e

Skrevet

Min hvite dagmamma tar 50kr timen, så rart å betale barnevakt 100kr timen for å se film på Itunes...

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

Jeg er faktisk helt enig. Men det funker dessverre ikke sånn.

Kommer an på hvor mange timer og om ungen er lagt eller ikke. Er det fra kl 18-24 tenker jeg 500 kr. 20-23 300 kr. Kommer litt ann på altså.

 

Anonymous poster hash: c96be...165

Skrevet

 

Min hvite dagmamma tar 50kr timen, så rart å betale barnevakt 100kr timen for å se film på Itunes...

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

50 kroner timen??

 

100 kroner høres ok ut

Ja, 9000kr i mnd for full plass... Vi har halv plass.

 

 

 

Anonymous poster hash: 142f4...43c

Skrevet

Her har vi 100 kr timen når barnet et våken på dagtid. Og har fastpris avtalt på kveldstid feks 4 timer 300 kr. Siden barna sover og hun har med seg lekser å jobber med de her.

 

Anonymous poster hash: 605db...4e6

Skrevet

100 Kr timen når barnet er lagt og sover når barnevakta kommer? Er ikke det litt mye?

 

Anonymous poster hash: 7a54d...58e

Hi har da ikke sagt noe om det er etter leggetid eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 874b9...e11

Skrevet

Betaler fra 300-500, litt ettersom. Er evig takknemlig for at noen ofrer en fredags- eller lørdagskveld for oss.

Skrevet

 

100 Kr timen når barnet er lagt og sover når barnevakta kommer? Er ikke det litt mye?Anonymous poster hash: 7a54d...58e

Hi har da ikke sagt noe om det er etter leggetid eller ikke. Anonymous poster hash: 874b9...e11
Så har jeg da heller ikke sagt det. Så bare at mange skriver 100 Kr og lurer på om ikke det er litt mye hvis barnet er lagt og sover. Kjære vene for en kverulant...

 

Anonymous poster hash: 7a54d...58e

Skrevet

Han kommer til å være våken når hun kommer, så blir det legging etter en times tid. Nå første gangen iallefall. Har jo planer om å gjøre henne til vår faste barnevakt om kjemien stemmer.

100kr timen var nok det jeg hadde sett for meg,

 

 

Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Skrevet

Han kommer til å være våken når hun kommer, så blir det legging etter en times tid. Nå første gangen iallefall. Har jo planer om å gjøre henne til vår faste barnevakt om kjemien stemmer.

100kr timen var nok det jeg hadde sett for meg, Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Helt enig med deg siden det inngår stell og legging. Jeg trenger barnevakt ca 2,5 t om kvelden etter leggetid og ser for meg at jeg vil gi 150 kroner gangen for det. Hun sitter jo bare i sofaen og ser på TV.

 

Anonymous poster hash: 7a54d...58e

Skrevet

Han kommer til å være våken når hun kommer, så blir det legging etter en times tid. Nå første gangen iallefall. Har jo planer om å gjøre henne til vår faste barnevakt om kjemien stemmer.

100kr timen var nok det jeg hadde sett for meg,

 

 

Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Er det så lurt å la hun begynne med å måtte legge han første gangen hun sitter barnvakt da?

Min sønn er bare 4 år da men hadde overhodet ikkke godtatt at barnevakten skulle legge han istedenfor mamma,når det er første gang hun skal sitte barnevakt.

De 5-6 første gangene hun var barnevakt så passet hun småen enten på dagtid eller at hun kom litt før legging,også la jeg barnet selv før jeg gikk.

 

Anonymous poster hash: 874b9...e11

Skrevet

 

Han kommer til å være våken når hun kommer, så blir det legging etter en times tid. Nå første gangen iallefall. Har jo planer om å gjøre henne til vår faste barnevakt om kjemien stemmer.100kr timen var nok det jeg hadde sett for meg,Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Er det så lurt å la hun begynne med å måtte legge han første gangen hun sitter barnvakt da?Min sønn er bare 4 år da men hadde overhodet ikkke godtatt at barnevakten skulle legge han istedenfor mamma,når det er første gang hun skal sitte barnevakt.De 5-6 første gangene hun var barnevakt så passet hun småen enten på dagtid eller at hun kom litt før legging,også la jeg barnet selv før jeg gikk. Anonymous poster hash: 874b9...e11

Han elsker å ha barnevakt, og foruten at hun må hjelpe til med tannpussen så ordner han seg selv. Han gleder seg allerede.

Om hun leser godnatt historie i tillegg så er han kjempefornøyd.

 

Anonymous poster hash: ed8a3...85d

Skrevet

100kr timen og hun får mat, godt og potetgull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...