Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 En svenske smittet, er nok snart her. Skummelt! Anonymous poster hash: 61ea2...d5c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 En svenske smittet, er nok snart her. Skummelt! Anonymous poster hash: 61ea2...d5c Så sant ikke denne svensken tok med en koloni med smittebærende mygg hit som noen holder liv i så nei. Myggen er ikke her og viruset smitter kun fra mygg... Anonymous poster hash: aa3c0...c50
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 En nordmann var smittet i 2014.. Er først nå vi hører om det her hjemme, så SÅ smittsomt kan det ikke ha vært. Ikke for oss som ikke har denne myggen i landet engang.. Men ville absolutt hatt det i bakhodet om jeg var gravid og skulle reise til de utsatte stedene.. Anonymous poster hash: 6c8ab...4de
Gjest Muji81 Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Det som skremte meg ved det var tilfeller av Guillian Barrett. Anonymous poster hash: 61ea2...d5c
Gjest Antarctica Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord! Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord! Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge... Når hadde du viruset? Ble du veldig syk? Anonymous poster hash: aa3c0...c50
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Skrevet 28. januar 2016 Det som skremte meg ved det var tilfeller av Guillian Barrett. Anonymous poster hash: 61ea2...d5c Det er 50-100 tilfeller av Gulliain Barré-syndrom i Norge hvert år, så vær heller mer redd for mononuklose eller mage-tarmvirus. (Som også kan utløse dette) Anonymous poster hash: c157a...057
Gjest Antarctica Skrevet 28. januar 2016 #11 Skrevet 28. januar 2016 Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord!Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge...Når hadde du viruset? Ble du veldig syk? Anonymous poster hash: aa3c0...c50 Tror du må spørre når mor mi hadde det hvis du skal være morsom påmin bekostning - men du skal ha for forsøket 😄
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Det som skremte meg ved det var tilfeller av Guillian Barrett. Anonymous poster hash: 61ea2...d5c Det er 50-100 tilfeller av Gulliain Barré-syndrom i Norge hvert år, så vær heller mer redd for mononuklose eller mage-tarmvirus. (Som også kan utløse dette) Anonymous poster hash: c157a...057 Har det økt så mye? Min eldste fikk det som 2 åring,helt grusomt. Er 10 nå og trenes opp forsatt. HI Anonymous poster hash: 61ea2...d5c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Zika er dere redde for, men influensavsksinen er unødvendig. Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: 55dfa...3fa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord!Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge... Snakk for deg selv. Anonymous poster hash: 3fe0b...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå