Gå til innhold

zika virus

Anbefalte innlegg

Skrevet

En svenske smittet, er nok snart her.

Skummelt!

Anonymous poster hash: 61ea2...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svenske smittet, er nok snart her.

Skummelt! Anonymous poster hash: 61ea2...d5c

Så sant ikke denne svensken tok med en koloni med smittebærende mygg hit som noen holder liv i så nei. Myggen er ikke her og viruset smitter kun fra mygg...

Anonymous poster hash: aa3c0...c50

Skrevet

En nordmann var smittet i 2014.. Er først nå vi hører om det her hjemme, så SÅ smittsomt kan det ikke ha vært. Ikke for oss som ikke har denne myggen i landet engang..

Men ville absolutt hatt det i bakhodet om jeg var gravid og skulle reise til de utsatte stedene..

Anonymous poster hash: 6c8ab...4de

Skrevet

Tok svensken med seg mygg tilbake?

Skrevet

Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord!

Skrevet

Det som skremte meg ved det var tilfeller av Guillian Barrett.

Gjest Antarctica
Skrevet

Typisk! Nå kommer det innvandrermygg og voldtar våre myggdamer og myggfjortiser. Snart er vi døde av zika alle sammen, tro mine ord!

Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge...

Skrevet

Zika dreper ikke, men hindrer utvikling av hjernen. Så der er tungtveiende grunner til å tro at viruset har vært etablert her leeeeeeenge...

Når hadde du viruset? Ble du veldig syk?

Skrevet

Det er 50-100 tilfeller av Gulliain Barré-syndrom i Norge hvert år, så vær heller mer redd for mononuklose eller mage-tarmvirus. (Som også kan utløse dette)

Anonymous poster hash: c157a...057

Gjest Antarctica
Skrevet

Når hadde du viruset? Ble du veldig syk?

Tror du må spørre når mor mi hadde det hvis du skal være morsom påmin bekostning - men du skal ha for forsøket 😄

Skrevet

Det er 50-100 tilfeller av Gulliain Barré-syndrom i Norge hvert år, så vær heller mer redd for mononuklose eller mage-tarmvirus. (Som også kan utløse dette)

Anonymous poster hash: c157a...057

Har det økt så mye? Min eldste fikk det som 2 åring,helt grusomt. Er 10 nå og trenes opp forsatt.

HI

Skrevet

Zika er dere redde for, men influensavsksinen er unødvendig. Forstå det den som kan!

Anonymous poster hash: 55dfa...3fa

Skrevet

Snakk for deg selv.

Anonymous poster hash: 3fe0b...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...