Gå til innhold

Når du er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig forkjøla, dårlig form, tett, vondt i hodet evt feber. Hvor mye gjør du hjemme med ungene da? Tar mannen automatisk litt mer så du får hentet deg inn og omvendt hvis han er syk? Tenker mest på en vanlig hverdag etter barnehage med mat, kveldsstellet, legging osv.

Anonymous poster hash: 06d39...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ofte dårlig (sjelden syk, men har en skade som gjør meg dårlig), så tar han alt jeg ikke klarer å gjøre.

Når mannen min er syk (noe han sjelden er), så tar han det han klarer.

Anonymous poster hash: 94d82...314
Skrevet

Sist jeg var syk var jeg helt slått ut. Jeg klarte ikke gjøre noe som helst med barna.

Anonymous poster hash: 43a95...32e

Skrevet

Hvis jeg er skikkelig dårlig så gjør han selvsagt alt med ungene så sant han er hjemme.

Skrevet

Jeg er syk nå derfor jeg lurer. For her i huset er det tydeligvis vanlig å bli sint på den som er syk..nesten hver gang jeg er dårlig (og det er ikke spesielt ofte) så blir mannen småsur..skjønner at han er sliten og at man kan bli litt irritert da, men jeg ble jo ikke syk med vilje for å plage ham. Hva skjedde med å gi hverandre litt ekstra støtte i stedet..tenk om jeg heller kunne fått en klem i stedet for å ligge her med dårlig samvittighet i tillegg til dårlig form.....

HI

Skrevet

skikkelig forkjøla, dårlig form, tett, vondt i hodet evt feber. Hvor mye gjør du hjemme med ungene da? Tar mannen automatisk litt mer så du får hentet deg inn og omvendt hvis han er syk? Tenker mest på en vanlig hverdag etter barnehage med mat, kveldsstellet, legging osv.

Ja selvfølgelig. Jeg må be ham om å gjøre det som skal gjøres da, men han gjør det uten å klage. Også blir det gjerne mye barne-tv på barna. :P

Anonymous poster hash: be552...7ca

Skrevet

Jeg er også syk nå og nå har jeg gitt beskjed om at mannen må ta sin tørn med barna. Han har aldri hatt en syk barn dag, aldri tatt seg fri når jeg har hatt kriser og hver gang jeg er syk så må jeg fortsatt ordne opp med barna fordi han er enten på døgn jobben eller vært på jobbreise.

I morgen skal jeg få være syk å holde senga mens mannen tar seg av barn (planleggingsdag), hus og annet forefallent.

Anonymous poster hash: 1ea2a...18c

Skrevet

Jeg er 100% alene med barna, og lite nettverk. Så jeg må gjøre alt med barna. I fjor ble jeg skikkelig syk, legen ville ha meg innlagt på sykehus. Men jeg fikk ingen til å ta barna. Så da gikk det ikke.

Anonymous poster hash: bbe5c...cfb
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke mye syk, men jeg har Ménièrs. Det gjør at jeg kan få anfall av ekstrem svimmelhet. Da blir jeg liggende rett ut.

Da passer Kjæresten på Herr Sønn, leverer/henter i bhg, gjør innkjøp, lager mat og tar seg av det som måtte dukke opp.

De gangene jeg gar vært syk stiller han også opp. En gang jeg hadde omgangssyke tok han med seg Herr S. til min mor *lykke* :)

Skrevet

Da tar han barna og sørger for middag. Men lista blir nok senket i forhold til renhold de dagene jeg er ute av drift ;) Hvis det er over lang tid, så bruker svigermor å steppe inn litt ;)

Anonymous poster hash: b8dc1...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...