Gå til innhold

Nå er man for gammel til å starte med master?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å skifte retning, må spare en del og barna må bli større da skolen ligger et godt stykke unna og det er uaktuelt å flytte. Fort vekk at jeg er 37-40 når jeg kan starte. For sent?

Anonymous poster hash: 4c278...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det aldri for sent å utvikle seg selv. Min gamle lærer fra videregående tok master i arkeologi i en alder av 80 år 👍🏼

Skrevet

Nei, det er ikke for sent. Er du ferdig når du er 45 kan du jo fortsatt ha 20 arbeidsår igjen :)

Anonymous poster hash: 0600e...0dc

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aldri for sent! En på jobb var ferdig nå, 62 år gammel.

Skrevet

På dødsleiet?

Anonymous poster hash: d53b1...17a

Skrevet

Jeg mener at utdanning har en egenverdi. Blir kjent med nytt stoff, nye vinkler, nye mennesker og med seg selv.

Ergo er det aldri for sent :legrine:

Skrevet

Ei på kullet mitt er over 60, så det er aldri forsent :)

Anonymous poster hash: 53694...572

Skrevet

Jeg er arbeidsledig og har vært på jobbklubb i regi av Treider fagskole. Instruktøren sa til meg at jeg er for gammel til å ta master. Er 36 år. Håpløs kommentar synes jeg.

Anonymous poster hash: a4da1...541

Skrevet

Kjenner flere som har nærmet seg 50. Det er aldri for sent!

Anonymous poster hash: 919e3...7ed

Skrevet

Selvfølgelig er det aldri for sent å utvikle seg selv. Min gamle lærer fra videregående tok master i arkeologi i en alder av 80 år 👍🏼

Hahaha, seriøst? Kult! 👍

Skrevet

Fantastisk! Takk for svar dere.

Anonymous poster hash: 4c278...daf

Skrevet

Det er vel ikke alderen men hjernefunksjonen som avgjør om det er lurt å starte master. Demens er definitivt en party pooper for master.

En forsker på jobben er 86. Still going strong.

Skrevet

Hahaha, seriøst? Kult! 👍

Jepp!! Cred til den mannen og en inspirasjon!! 🙏🏻

Skrevet

Jeg er arbeidsledig og har vært på jobbklubb i regi av Treider fagskole. Instruktøren sa til meg at jeg er for gammel til å ta master. Er 36 år. Håpløs kommentar synes jeg.

Mente han det generellt, eller mente han at en master ikke ville hjelpe deg ut i jobb i din alder?

Jeg er snart 34 og leverte rett før jul.

Anonymous poster hash: e317b...5b7

Skrevet

Han mente jeg var for gammel...:) tok det med et smil. Han hadde ikke høyere utdannelse selv og så vel ikke vitsen.

Angående jobb så ser det ut som at det ordner seg med et vikariat snart.

Skrevet

Jeg som er 34 og akkurat har levert tok forøvrig bachelor i tyveårene og har jobbet og fått barn før den perfekte masteren dukket opp.

Anonymous poster hash: e317b...5b7
Skrevet

Aldri for sent! Kjør på! Utdannelse er gull og diamanter

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...