Gå til innhold

utgiftsdekning klær sko barn med adhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og skal fylle ut skjema og søke nå og lurer på hva er vanlig, hvor mye spesifiserer og forklarer dere i søknaden? Hva er gjennomsnittlig klesbudsjett og hva ser dere på som ekstra utgifter?

Jeg regnet litt på dette og kom til at jeg bruker 6500 kr mer i året på dette barnet enn det jeg tenker er det vanlige som vi måtte regnet med å bruke. Virker liksom så mye når jeg ser det på papiret.

Her er det særlig sko og bukser samt utetøy som brukes opp veldig fort og det blir dyrt. Barnet trenger gjerne 3 par joggesko per sesong og 2 par sandaler og de må være av god kvalitet som f.eks Viking eller Timberland, et sett ekstra vintersko og h*n må ha minst 2 sett av alt utetøy som dress, regntøy og utebukser både pga slitasjen i seg selv, men også fordi h*n fortsatt går i vann og søle, setter seg på bakken, aker uten snø, krabber på bakken selvom alderen tilsier at slikt burde vært slutt for lenge siden. Klærne er stadig til vask. Må ha mange sett av alt for å ha rent og tørr til neste dag og all vasking sliter på tøyet.

Ullundertøy slites på rekordtid og bukser holder 1-3 uker og da et det ikke bare et hull som kan kappes, men tynnslitt hele området.

Anonymous poster hash: 7262f...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammenlign med sifos tabeller.

eller be om hjelp av sosionom hos bup.

Videre spar på alt av kviteringer og legg ved

Anonymous poster hash: 40695...788

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...