Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 ..når noe er gæernt med kortterminalen, så kvitteringen er gyldig kun med underskrift? Og det er jenta på 11 som handler. Er det da ok at hun skriver under? Er dette engang lovlig/gyldig? Anonymous poster hash: 447ee...88d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Alternativet er vel at hun ikke får handle i det hele tatt Anonymous poster hash: fff0e...8ec
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Det har jentungen her gjort i butikken. Syns jo det var rart all den tid det var mitt kort, men
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Mitt kort. Og tenker også alternativet er at hun ikke får handlet ja. ..for en signatur er vel snaut gyldig når man er under 18? Anonymous poster hash: 447ee...88d
TPK Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Tror ikke det er gyldig nei, men det er jo butikken sitt problem. I teorien kan vel du nekte at det trekkes fra konto.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Butikken skal ikke godta en signatur som ikke stemmer med den på kortet. Dette skal de sjekke hver gang. Anonymous poster hash: 09c07...9d8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Sønnen min har eget kort, det banken kaller lommepengekort. Det er ikke gyldig når terminalen i butikken ikke får kontakt med banken. Når terminalen ikke virker og du må skrive under blir jo ikke saldo slettet og kortet kan overtrekkes, det er ikke mulig med slike ungdomskort. At hun fikk skrive under med ditt kort er jo vannvittig egentlig, egentlig skal vel butikken sammenligne underkrift på kort og kvittering og forsikre seg om at det ikke er et stjålet kort. Anonymous poster hash: 9574d...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå