Gå til innhold

Har barnetrygden kommet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har jeg glemt å bruke den ifra Desember? Noen som har fått barnetrygden?

 

Anonymous poster hash: d389f...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var tidlig.

Kan ikke huske at jeg brukte pengene i desember, men da har jeg nok sikkert det.

 

Anonymous poster hash: d389f...fba

Skrevet

Fikk den igår kveld/idag tidlig.



Anonymous poster hash: 078e8...b6f
Skrevet

Jeg har ikke fått, men kommer i morgen. Får alltid siste virkedag i mnd.



Anonymous poster hash: ffce1...5cb
Skrevet (endret)

Ja! :D

Den kom idag tidlig :)

Endret av me_87
Skrevet

Kom i går 😊

 

Anonymous poster hash: cc3a0...af6

Skrevet

Ja, den var inne i formiddag.

 

Anonymous poster hash: 1ce62...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...