Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Eller har jeg glemt å bruke den ifra Desember? Noen som har fått barnetrygden? Anonymous poster hash: d389f...fba
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Det var tidlig. Kan ikke huske at jeg brukte pengene i desember, men da har jeg nok sikkert det. Anonymous poster hash: d389f...fba
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Fikk den igår kveld/idag tidlig. Anonymous poster hash: 078e8...b6f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Jeg har ikke fått, men kommer i morgen. Får alltid siste virkedag i mnd. Anonymous poster hash: ffce1...5cb
me_87 Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 (endret) Ja! Den kom idag tidlig Endret 28. januar 2016 av me_87
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Kom i går 😊 Anonymous poster hash: cc3a0...af6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Ja, den var inne i formiddag. Anonymous poster hash: 1ce62...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå