Gå til innhold

Svangerskapskvalme eller har jeg blitt syk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i uke 7 nå og har alltid vært kvalm og kastet opp nå og da. Men i natt og fram til nå har jeg kastet opp 20 ganger, får ikke i meg noe som helst, og fryser og svetter litt. Jeg vet ikke om ejg har feber fordi jeg har ingen febermåler og er hjemme alene.

I tillegg har jeg vondt i bena mine?? Fra hoftebenet ned tl knærne ca. Veldig rart. Akkurat som voksesmerter bare vondere.

Jeg har sikkert blitt smittet med noe tenker jeg. Noen som har hatt lignende?

Jeg er også veldig bekymret fordi jeg vanligvis er på sykehuset med min mor som får cellegift, men er jeg syk så kan jeg ikke dra dit med fare for å smitte henne. Hun har jo veldig lavt immunforsvar og ligger på isolat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som kan si om du er syk eller om det "bare" er svangerskapskvalme, men det kan virke som om du har fått omgangssyken pga. de andre symptomene dine som svette og det at du fryser og har vondt i kroppen.

Tror du gjør best i å se på deg selv som syk noen dager og se hvordan formen er da.

Min mor lå på isolat sist år pga. cellegiftbehandling og lavt immunforsvar - nå løper hun på fjellet stadig vekk :) Håper det går bra for din mor også :)

Anonymous poster hash: c1b7d...805
Skrevet

Sånn som du beskriver det, så høres det ut som omgangsyken! Da er du smittsom i 48t fra siste oppkast.. ca, men ville nok heller ventet litt lengre for å besøke moren din. Er ikke verdt å smitte henne med omgangsyken!

God bedring. :)

Anonymous poster hash: 5b20c...b17
Skrevet

Takk for svar, ja dere har nok rett.

Egentlig er d godt fordi hadde det vært bare vanlig kvalme hadde jeg ikke holdt ut stort lengre

Skrevet

Enig med de andre. Ville holdt avstand frem til du er helt sikker på at du ikke smitter. Riktig god bedring, både til deg og din mor💐

Anonymous poster hash: 0161a...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...