Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Verdt pengene? Vi sliter sånn med skrukkete klær og det synes jeg ser så sjuskete ut Anonymous poster hash: 80cb1...289
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 JA! Jeg ELSKER DEN! Jeg hater å stryke, og stryker egentlig aldri noe med mindre jeg blit torturert. Kjøpte en sånn for noen måneder siden, og den er etter min mening helt fantastisk. Det var ti sekunder å få en tupp eller noe annet krøllete glatt og fin (glatt nok for meg i hvert fall). Noe av det lureste jeg noensinne har kjøpt, tror jeg. Anonymous poster hash: ee821...bfe
Miss Chocolate Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Vet ikke om det er der du spør om, men vi har denne og er fornøyd http://www.ellos.no/singer/dampstasjon-steam-works-swp02/341233?selArt=744788&pr=0C1B2S3T
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 JA! Jeg ELSKER DEN! Jeg hater å stryke, og stryker egentlig aldri noe med mindre jeg blit torturert. Kjøpte en sånn for noen måneder siden, og den er etter min mening helt fantastisk. Det var ti sekunder å få en tupp eller noe annet krøllete glatt og fin (glatt nok for meg i hvert fall). Noe av det lureste jeg noensinne har kjøpt, tror jeg. Anonymous poster hash: ee821...bfe Jeg mente topp, ikke tupp, he he, Anonymous poster hash: ee821...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå