Gemini77 Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Spørs helt hvilken versjon du har. Begge deler finnes i stor og liten lader. De nye er nå med liten.
Snøfnugg75 Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Nei! Eg øydela min iphone med det. Det er fleire volt i ein ipad-ladar (dette står på ladaren). du kan bruke iphoneladar på Ipad, men ikkje omvendt. det øydeleggjer batteriet.
Gemini77 Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Nei! Eg øydela min iphone med det. Det er fleire volt i ein ipad-ladar (dette står på ladaren). du kan bruke iphoneladar på Ipad, men ikkje omvendt. det øydeleggjer batteriet. Hva? Vi bruker samme på alt her og har aldri vært noe problem. 3 iphoner og 4 iPader.
Snøfnugg75 Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Batteriet tok kvelden. Og dette var årsaka, sa dei på eplehuset Sjekk ladarane, så ser du at det er forskjell i W.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Du kan bruke samme ledning, men ikke samme lader. Den hvite boksen du setter i kontakta kan du altså ikke bruke om hverandre, bare ledningen om du drar den ut av boksen. Laderen til ipad'en er mye sterkere enn laderen til telefonen, det kommer mye mer strøm ut av den. Så om du lader telefonen i ipadladeren blir batteriet i telefonen ladet opp for fort og blir for varmt, i verste fall bare korter det ned levetiden eller ødelegger batteriet, i verste fall begynner det å brenne. Veldig mange av brannene som oppstår i ladere er fordi man bruker en for sterk/stor lader til telefonene.... Anonymous poster hash: 35174...569
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Nei! Eg øydela min iphone med det. Det er fleire volt i ein ipad-ladar (dette står på ladaren). du kan bruke iphoneladar på Ipad, men ikkje omvendt. det øydeleggjer batteriet. Hva? Vi bruker samme på alt her og har aldri vært noe problem. 3 iphoner og 4 iPader. Det er veldig brannfarlig! Anonymous poster hash: 35174...569
Miss Chocolate Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Hæ?? Her har vi brukt laderne om hverandre.. Ante ikke at det var forskjell 😳😳😰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå