EnUndreneMor Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Jeg sliter med mye UVI (urinveisinfeksjon) og fikk tips om å bruke ullinnlegg i trusen (bruk og kast, om en ikke orker å vaske), fryser også lett på puppene, og brukt ullammeinnelgg. men syns disse ble veldig dyre, og noen var veldig tynne. Unga her har alltid hatt ullundertøy, og når de takket for seg reiv jeg de opp og la i BH´n, men syns disse er litt tynne, har strikket og heklet samme innlegg. men så kom jeg over billig ULL-pledd i ren ull på jysk, og kjøpte ett slik, vasket det litt hardt så det ble tovet, og klippet meg ammeinnlegg og truseinnlegg. ikke hatt UVI siden og ikke vonde betente bryst.
EnUndreneMor Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2016 Jeg sliter med mye UVI (urinveisinfeksjon) og fikk tips om å bruke ullinnlegg i trusen (bruk og kast, om en ikke orker å vaske), fryser også lett på puppene, og brukt ullammeinnelgg. men syns disse ble veldig dyre, og noen var veldig tynne. Unga her har alltid hatt ullundertøy, og når de takket for seg reiv jeg de opp og la i BH´n, men syns disse er litt tynne, har strikket og heklet samme innlegg. men så kom jeg over billig ULL-pledd i ren ull på jysk, og kjøpte ett slik, vasket det litt hardt så det ble tovet, og klippet meg ammeinnlegg og truseinnlegg. ikke hatt UVI siden og ikke vonde betente bryst. ullundertøyet som takket for seg, ikke unga. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå