Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Hei. Er det noen her som har hatt enkeltrom på barselhotellet på SUS? Er de veldig små og trange? Anonymous poster hash: e9cb1...aad
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Det er som et lite enkeltrom på hotell, akkurat plass til at en person skal være der et par dager. Men en trenger ikke så mye plass og du tar jo med minimalt med bagasje. Anonymous poster hash: 30ec4...177
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Takk for svar. Hadde dobbeltrom med forrige - og det var jo kjempegreit. Anonymous poster hash: e9cb1...aad
ØYNE Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Jeg synes de er forferdelig små! Senga er for liten til å sove i sammen med barnet og du kan nesten ta i begge ytterveggene samtidig. Jeg reiste derfor hjem første døgnet. Neste gang betaler vi heller for dobbeltrom!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Jeg synes de er forferdelig små! Senga er for liten til å sove i sammen med barnet og du kan nesten ta i begge ytterveggene samtidig. Jeg reiste derfor hjem første døgnet. Neste gang betaler vi heller for dobbeltrom! Så du skal okkupere dobbeltrom for deg selv slik at du har plass til å trave rundt på gulvet og slipper å ta i begge veggene samtidig, mens førstegangsmødre dermed ikke får dobbeltrom til seg og den nye faren,men han må reise hjem? Er ikke så mange dobbelrom og det var så vidt vi fikk det forrige gang og som usikre førstegangsforeldre var å bo sammen disse første dagene uvurderlige. Denne gangen reiser mannen hjem for å passe vårt første barn og jeg gir gladelig bort et stort dobbelrom til nybakte foreldre enn å ha det for meg selv. Anonymous poster hash: 30ec4...177
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Jeg synes de er forferdelig små! Senga er for liten til å sove i sammen med barnet og du kan nesten ta i begge ytterveggene samtidig. Jeg reiste derfor hjem første døgnet. Neste gang betaler vi heller for dobbeltrom!Så du skal okkupere dobbeltrom for deg selv slik at du har plass til å trave rundt på gulvet og slipper å ta i begge veggene samtidig, mens førstegangsmødre dermed ikke får dobbeltrom til seg og den nye faren,men han må reise hjem? Er ikke så mange dobbelrom og det var så vidt vi fikk det forrige gang og som usikre førstegangsforeldre var å bo sammen disse første dagene uvurderlige. Denne gangen reiser mannen hjem for å passe vårt første barn og jeg gir gladelig bort et stort dobbelrom til nybakte foreldre enn å ha det for meg selv. Anonymous poster hash: 30ec4...177 Hvorfor iallefall dager skal jeg tenke på førstegangsfødende? Far kan jo komme og gå som han vil. Jeg synes faktisk det er bedre å legge til rette for de med barn hjemme, at feks besteforeldre tar barna hjemme og mor og far kan kose et døgn eller to før kaoset bryter løs og hverdagen setter inn igjen! Anonymous poster hash: e864e...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå