Gå til innhold

Grønn te med sitron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen tedrikker, men tenkte å prøve litt nå. Hvilken er god? Må være sunn.

Anonymous poster hash: 7c7cb...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Jacobs sin er god. London Fruit and herb company har veldig gode grønne teer, men er usikker på om de har med sitron. Den med appelsin er ihvertfall kjempegod. 

Skrevet

Jeg smakte en nå som jeg røsket med meg, twinings grønn te med sitron, smakte ikke godt! Må man bruke suketter? Hilsen hun som aldri har drukket kaffe eller te.

Skrevet

Jeg synes ikke Twining sin er noe god. Den blir fort stram og besk. Jeg bruker suketter hvis jeg har lyst på noe søtt, men dropper det like ofte så lenge teen er god.

Skrevet

Søren og. Får prøve en annen te da :) er noen av disse lipton gode da?

Skrevet

Madeleine fra helsekosten er supergod! Også en annen type, hvit eske med noe grønn skrift. Tror den heter Organic Garden eller noe.

Anonymous poster hash: 29b39...300

Skrevet

Foretrekker twinings sin grønne te😊 Veldig fin nybegynner-te😊 Bruker enten honning eller suketter i og litt sitron 😊

Skrevet

Jeg smakte en nå som jeg røsket med meg, twinings grønn te med sitron, smakte ikke godt! Må man bruke suketter? Hilsen hun som aldri har drukket kaffe eller te.

Altså, hvis du aldri har drukket kaffe eller te, skal det noe til at du synes det er godt med en gang. Særlig grønn te, det smaker jo gress. Et tips: kjøp te uten spesiell smak, og ha i en sitronskive, det smaker mye friskere og bedre da. Ikke venn deg til søtsmak på teen, dropp sukker eller suketter. Det er mye bedre uten, når du først har lært deg å like tesmaken.

Anonymous poster hash: 4711f...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...