Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 2 og et halvt, 39,8 i feber. Fikk vann og paracet. Hva gjør dere om natta når barna har mer enn 39 i feber? Jeg har ikke sovet på 2 døgn og holder på å krepere (har baby), men vet ikke om jeg tør å sove. Satser dere på at paraceten hjelper? Anonymous poster hash: 3e229...031
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Det er helt sikkert ikke nødvendig, men våkner flere ganger for å sjekke. Har Alarm på😳 Anonymous poster hash: 21c57...973
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde nok sovet da. Så lenge barnet har fått Paracet og har en "grei" allmenntilstand. Regner med at du hører barnet om det skulle være noe i løpet av natten. Skjønner godt at du er bekymret, men prøv å slappe av så godt du kan. Du trenger å kunne sove litt du også. Ønsker deg en god natt 😊 Anonymous poster hash: c0175...80a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Nå har ikke barna mine vært syke på noen år, men de gangene de har vært det satte vi på vekkeklokke hver andre time og sjekket dem. Heldig vis har feberen aldri vart mer enn et døgn og sjelden vært så høy som 39, men jeg tror nok jeg hadde satset på vekkeklokke så lenge almenntilstanden ikke var alt for ille. Anonymous poster hash: d6712...aa8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Jeg er så pysete at jeg flytter barnet og senga inn på vårt soverom, ved siden av der jeg ligger. Anonymous poster hash: befbc...5c0
soleia Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Har teke den sjuke ungen inn i senga vår, for å gjere det lettare å følgje med på natta, og sett vekkarklokka på ringing 1-2 gonger i løpet av natta.
TPK Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Jeg tar ofte barnet inn i vår seng, men det er mest pga historie med feberkramper. Ellers ville ueg i alle fall sjekket temp 1-2 timer etter duga Paracet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Jeg må ha søvn, så her sover vi sammen i dobbeltsenga. Sover barnet, så sover jeg. Er ikke redd for feberkramper, for det har han ikke hatt enda, og vært mye syk, men han får mye feberfantasier, der han våkner opp og er livredd. Det eneste som funker er å trøste, uten å si så mye, så da er det godt å sove sammen. Anonymous poster hash: 44072...11f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 2 og et halvt, 39,8 i feber. Fikk vann og paracet. Hva gjør dere om natta når barna har mer enn 39 i feber? Jeg har ikke sovet på 2 døgn og holder på å krepere (har baby), men vet ikke om jeg tør å sove. Satser dere på at paraceten hjelper? Anonymous poster hash: 3e229...031 Vi har som regel lagt oss på rom sammen med dem. Sover lett når barna er syke og våkner da litt underveis og strekker ut hånda for å kjenne på og prøve å få litt kontakt. Hvis baby våkner litt på natta så kan du ksnskje samkjøre? Trenger jo ikke være våken hele natta. Anonymous poster hash: 4f941...1a3
skinnfilla Skrevet 28. januar 2016 #10 Skrevet 28. januar 2016 Vår ene har hatt feberkramper 5 ganger , siste da hun var 8. Jeg gir Paracet med en gang og går inn og sjekker henne med ca 2 timer mellom. Hun er 10 nå . Har også hatt henne på madrass inne hos meg. Senest feber igår, og har gått inn og ut der i hele natt. Baby itillegg + syk 5 åring... Og jeg har hatt omgangssyke , mannen ligger nå... Sliten, ja! 3 barn hjemme og dåp til søndag😱 Men det går overraskende bra og vi er smittefri innen lørdag👏🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå