Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 .... Og er mannen din slik? Anonymous poster hash: 1af6d...373
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Elsker høye menn! 190 minst. Kraftig brystkasse, muskler, store hender, arbeids karer. men mannen er stikk motsatt 😂 Anonymous poster hash: c175d...40e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Faller for rocka gutter, gjerne mye høyere enn meg og med kraftig kroppsbygning. Langt hår er hot, tatoveringer er nærmest obligatorisk. Ash i Home & Away er ganske nær idealet mitt i utseendet. Eller 90's-versjonen av Eddie Vedder. Samboer er høy og grovbygd, ikke like rocka som jeg skulle ønske😉 Anonymous poster hash: 9a901...d2a
Elsker livet Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 En som er trygg på seg selv, omsorgsfull, setter andre før seg selv og som er en naturlig leder. Utseende betyr ikke så mye, men han må ha kort hår evt. ikke noe hår og være ren og noenlunde stelt. Jeg foretrekker i utgangspunktet store menn, kanskje fordi jeg er stor selv. Kan gjerne være litt konservativ og pen i tøyet når han ikke jobber med noe fysisk eller skal slappe av hjemme. Jeg synes brune øyne og mørkt hår er pent, det har ikke mannen. Ellers matcher ønskene.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Perdonlighet.. jeg faller for ærlighet, tålmodighet, reflekterthet og intelligens hos en mann. Og dessuten god humor og masde selvironi. Blant annet. Utseendemessig så har jeg alltid falt for litt høye menn, brede (men trenger ikke være så muskuløse, bare de ikke er chubby/feite!) og mørkhårede menn. Kan IKKE ha "pianofingre" ... får faktisk litt noia av å se tynne, feminine hender og fingre på menn.. 😂 Mannen min er temmelig spot on både utseende og personlighet ift hva jeg liker! 😁👍 Anonymous poster hash: 8f3ac...f36
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Høye menn, med store muskler, tatoveringer(ikke i ansikt og på hender/bein), mørkt hår og ikke blek i huden. Mannen er ikke i denne kategorien. 😉 Sosial, hjelpsom, kjærlig(men ikke klengete), smart og ydmyk. Mannen er absolutt i denne kategorien. 😊 Anonymous poster hash: 0039d...cd2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Langt hår, tatoveringer, rocka stil. Han må være snill, ærlig og burde være interessert i noe av det samme som meg. Det beskriver i grunn kjæresten min veldig godt. Anonymous poster hash: e9122...8f5
Merdee Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 (endret) Det er egentlig en viss variasjon for min del, har ingen klart definert type, men vet hva jeg synes er et pluss, hva som er et must og hva jeg ikke orker. Et pluss: Har humor. Kan være spontan. Gjerne litt handy. At han er god til å vise i ord og handling hva han føler for meg, og kan overraske. Must: Relativt velartikulert. Intelligent. Varm og omtenksom. Utdannet. God musikksmak. Leser noe bøker. En raus personlighet (holder ikke forholds- regnskap i hodet og er ikke svært sjalu). God seksuell kjemi. Klarer ikke: Brautende menn. Kvinnefiendlige menn. Utseende: Normalvektig. Høyde kan være alt fra 1.70- 1.90. Langt hår går ikke. Liker at en mann kler seg bra, og foretrekker nok litt rocka klesstil med kule t- skjorter, eller litt casual stil med for eksempel. jeans, cardigan mm. Sossete stil med f.eks. lyselilla skjorte og penbukse, fungerer ikke hos meg. For tidlig å si, men han jeg møter oppfyller vel nesten alle kriteriene tror jeg . Endret 27. januar 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Høy og slank, mørkt hår og vakre brune øyne. Helt motsatt av meg... Og så må han være renslig, og ikke være brautende og "tøffe seg" - det er helt turn off! Ikke drikke for mye og endre personlighet. Veldig viktig for meg! Hvis ikke føler jeg meg ikke trygg. Mannen min er alt jeg kan ønske meg og mer 😀 Anonymous poster hash: 22c4e...4da
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Vet ikke hvorfor , men finner litt eldre flotte dresskledde menn med litt statusyrker veldig tiltrekkende Blir forelska i banksjefen etter hver møte .. Slitsomt .. Anonymous poster hash: e78b8...49b
Merdee Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 (endret) Det er egentlig en viss variasjon for min del, har ingen klart definert type, men vet hva jeg synes er et pluss, hva som er et must og hva jeg ikke orker. Et pluss: Har humor. Kan være spontan. Gjerne litt handy. At han er god til å vise i ord og handling hva han føler for meg, og kan overraske. Must: Relativt velartikulert. Intelligent. Varm og omtenksom. Utdannet. God musikksmak. Leser noe bøker. En raus personlighet (holder ikke forholds- regnskap i hodet og er ikke svært sjalu). God seksuell kjemi. Klarer ikke: Brautende menn. Kvinnefiendlige menn. Utseende: Normalvektig. Høyde kan være alt fra 1.70- 1.90. Langt hår går ikke. Liker at en mann kler seg bra, og foretrekker nok litt rocka klesstil med kule t- skjorter, eller litt casual stil med for eksempel. jeans, cardigan mm. Sossete stil med f.eks. lyselilla skjorte og penbukse, fungerer ikke hos meg. For tidlig å si, men han jeg møter oppfyller vel nesten alle kriteriene tror jeg . Samfunnsengasjement er forresten et stort pluss. Og rasistiske holdninger eller sterk religiøs tro, det er ikke noe for meg. Endret 28. januar 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #12 Skrevet 28. januar 2016 Trygg i seg selv Høy intelligens Reflektert Sosial intelligent og generelt sosial Belest og oppdatert om samfunnet rundt Kritisk sans Morsom (viktig!!!) Upretensiøs Ujålete Raus (både økonomisk og med komplimenter) Høy (over 190cm) Helst Alfa Male Anonymous poster hash: 0459c...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #13 Skrevet 28. januar 2016 Personlighet, en som er snill, ærlig, omsorgsfull, smart, ikke fordomsfull, humor og kjærlig og kosete. Og de kvalitetene har kjæresten min. Utseende, så er det vel gjerne bamser, høye kraftige mørkhårede menn. Sånn ser ikke kjæresten min ut, han er høy og slank, litt nerd. Men allerede første gang jeg så han, så syntes jeg han var så utrolig fin. Anonymous poster hash: a8365...5cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #14 Skrevet 28. januar 2016 Av utseende: Han MÅ være høyere enn meg (jeg er 173 cm), bredbygd og ha store hender. Aller helst liker jeg litt "bamser", med brede skuldre, bringer, litt mage og gjerne skjegg og litt rufsete hår. Øynene må se snille ut og han bør ha litt smilerynker. Mannen min passer til mye av det, men ikke alt. En lav mann, eller en som er tynn, kunne jeg ikke vært sammen med. Av personlighet: Morsom, intelligent, reflektert, omsorgsfull, inkluderende og god moral. Mannen har alle disse egenskapene. Anonymous poster hash: f51a3...318
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #15 Skrevet 28. januar 2016 Lista mi er egentlig ganske lang når det kommer til drømmemannen (her er de punktene jeg kommer på i farten): Drømmemannen er: snill og raus og leken. En god og varm far. Han er en sånn mann som kan overleve i skogen i en måned uten problemer. I tillegg til at han er handy i huset. Han er også samfunnsengasjert, og mer venstrevendt politisk enn meg -det er veldig viktig faktisk. Drømmemannen min er også omtrent like intelligent som meg, vi må være på samme nivå (uavhengig av hva det nivået er). Det gjør ikke noe for meg at en mann er smartere, men drømmemannen er på noenlunde samme nivå som meg. Han må også være glad i musikk og bøker og et godt og rolig liv. Og helst en mann som får meg ut på tur når sofaen frister mer. En mann som er fornøyd med det han har, og som ikke lever over evne, eller som er vanskelig å glede. Men den lista er jo drømmemannen. Ikke noen jeg forventet å finne. Jeg var egentlig klar til å finne meg en som ville ha meg, det var det eneste reelle kriteriet. Men så fant jeg en som krysset av alle punktene. Og som ville ha meg. Og som fremdeles vil ha meg nå 12 år senere. Og det eneste jeg kan si som skiller min mann fra drømmemannen (og da er det kanskje enda flere punkter enn jeg kom på nå i farten), er at han er litt for b - menneske. Og det er jo en bagatell i den store sammenhengen. 😊 Anonymous poster hash: 7720a...bd9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #16 Skrevet 28. januar 2016 Jeg liker mange typer egentlig. Men det jeg går mest for er "trent tømrer" Høye brannmenn med muskler er 👍🏻. Jeg tiltrekkes av engasjement, evne til å fullføre, sosial intelligens, min type humor.. Viktig at det ikke klages over alt hele tiden. Spesielt jobb!! Samboeren min er "lubben tømrer"😂 Evner ikke å fullføre noe, null engasjert, har god humor, sosialt awkward, snill som dagen er lang og syter om ALT!!!!!! han er ikke min type, men det var humoren som tok meg. Savner å være tiltrukket av en mann Anonymous poster hash: 437a6...41d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #17 Skrevet 28. januar 2016 Viktigst av alt: humor, varme og at han utfordrer meg (da må han være på omtrent samme nivå som meg intellektuelt sett). Skader ikke om han er høy, mørk og kjekk + litt rar. Kjæresten min er slik, men jeg har ikke alltid vært sammen med den typen mann. Anonymous poster hash: 1ec67...1d2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #18 Skrevet 28. januar 2016 Snille badboys. Høye, mørke, kjekke, trente. Elsker arbeidsmuskler.. Mannen min er ingen badboy, men verdens snilleste. Ikke høy, men mørk og kjekk med arbeidsmuskler. Anonymous poster hash: 7ffc6...1f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #19 Skrevet 28. januar 2016 De jeg har FALT pladask for har vært typ klassens klovn.. Litt snåle utsendemessig, men veldig bra humor og flinke med mennesker.. Sånne jeg ikke har turt å innrømme til noen at jeg var forelska i 🙊 hadde nok sammenheng med dårlig selvbilde og at slike gutter fikk meg til å føle meg vel.. Han jeg er gift med er riktignok ganske humoristisk, men også veldig kjekk, velkledd og "vellykket".. Han var typen jeg aldri hadde trodd skulle falle for en som meg.. ❤️ Anonymous poster hash: 46d73...055
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #20 Skrevet 28. januar 2016 Høy, gjerne litt kraftig (helst av muskler), bredskuldret, og en skikkelig barsking. Mannen er heldigvis sånn 😄 Anonymous poster hash: db5fe...3c3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #21 Skrevet 28. januar 2016 De som ikke lyver Anonymous poster hash: 3d93b...32b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. januar 2016 #22 Skrevet 28. januar 2016 Faller for rocka gutter, gjerne mye høyere enn meg og med kraftig kroppsbygning. Langt hår er hot, tatoveringer er nærmest obligatorisk. Ash i Home & Away er ganske nær idealet mitt i utseendet. Eller 90's-versjonen av Eddie Vedder. Samboer er høy og grovbygd, ikke like rocka som jeg skulle ønske Anonymous poster hash: 9a901...d2a What she said!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå