Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hvor ofte vasker dere "ned" hele huset deres??? Jeg er alene med tre barn 90 % av tida, jobber fullt. Vi bor på landet og har eget hus - ikke så stort, da. Gjør jo husarbeid hver dag og holder det greit rent og pent, selv om det ikke blir vasket like grundig hver uke.. Men, selv om jeg er greit "renslig" så ser jeg jo at huset nå kunne trengt en skikkelig nedvask... Det er så deprimerende å tenke på å kanskje bruke etterlengtede feriedager til sommeren på en slik jobb. Det kommer jo til å ta evigheter å gjøre det alene... I tillegg må jeg jo gjøre det de dagene de er på ferie hos sin far (de har ikke så langvarige/hyppige samvær), og det er dager jeg virkelig kunne trengt å gjøre noe annet da jeg ikke har mye tid alene. Ferien vår er ikke dyr, og jeg har ingen planer for min alenetid, bortsett fra familie-og vennetid som koster lite i kroner. Er det da råflott å bruke penger på å leie et byrå til nedvask synes dere? Leker med tanken og finner det mer og mer fristende! Rydde bort ting og tang, reise på stranda eller noe og komme hjem til skinnende rent hus :-) Jeg vet jo selvsagt at jeg bruker mine penger som jeg vil, men det sitter langt inne, og trenger vel at noen sier det er greit ;-) Noen som vet hvilke priser slike byråer pleier å operere med? Betaler man pr m2 eller pr time f.eks? Vet ikke hva som er rimelig å betale... Anonymous poster hash: 80eea...be7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Kjør på! (Men betal gjerne skatt av det)Vi gjorde det før vi skulle ha visning. Rundt 350 kroner timen trur jeg er normalt. Unn deg sjøl å la noen andre ta det, pluss at du er med på å gi andre arbeid. Anonymous poster hash: f67fc...85a
NoN Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Do it! Det gjorde vi i fjor - verd hver krone! De fleste rundt oss har vaskehjelp ukentlig. Det har ikke vi. Vi brukte heller pengene på skikkelig nedvasking, og har tenkt til å gjøre det samme til sommeren. Kjempedeilig! Tror de tok per kvm, og ekstra for stekeovn etc.. Husker dessverre ikke hva vi betalte. 7 tusen kanskje med mva? Hus på 170 kvm. To mann i 8 timer. Virkelig grundige!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Takk for svar :-) Åh, det hørtes utrolig deilig ut!!!! Bare å slippe jobben er jo fantastisk, og verd noen kroner bare det! Avtalte dere sum på forhånd? Vil jo ikke ha noen overraskelser.... Tror jammen jeg skal gjøre det! Vil gjerne ha flere erfaringer altså! HI Anonymous poster hash: 80eea...be7
NoN Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Mener de ga en timepris, men kunne nok fått fastpris for jobben. Det er virkelig verd det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå