Gå til innhold

Er det flere sort te drikkere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å bestille fantastisk sort te whittard of Chelsea, men med fraktgebyr på 25 pund og norske tollsatser så blir det litt for kostbart synes jeg så jeg lurer på om det finnes noen gode alternativer.

Har selvfølgelig PG's te, men synes den er litt kjedelig, har prøvd Jacobsens te og synes den er grei, men heller ikke helt det store.

Har du noen merker å anbefale meg.

Anonymous poster hash: 57f13...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusmi 💕💕

Anonymous poster hash: 76d68...cad

Skrevet

Kusmi 💕💕

Hvilken Kusmi da? Synes ikke av de svarte teene fra Kusmi er noe særlig, de blir litt for tamme. Litt oppskrytt.

Kjøpte en svart te på Tehuset i Lille Grensen i Oslo, den var god, men rådyr. Keemun te tror jeg den het? Den butikken er vel dessverre stengt. Ellers har jeg bare funnet ordentlig god i England.

Anonymous poster hash: e9cbe...bee

Skrevet

Yorkshire tea. Sterkere enn PG, mer smak. Men har kun sett det i England.

Anonymous poster hash: 6cdf5...e8b

Skrevet

Har du prøvd Palais du thes? De har butikk på grunerløkka og i Bogstadveien. Nydelig te synes jeg, er allltid innom der når jeg er i Oslo.

Anonymous poster hash: 3758f...a57

Skrevet

Harney & Sons - iherb.com

Anonymous poster hash: f9e65...fcf

Skrevet

Kusmi 💕💕

Hvilken Kusmi da? Synes ikke av de svarte teene fra Kusmi er noe særlig, de blir litt for tamme. Litt oppskrytt.

Kjøpte en svart te på Tehuset i Lille Grensen i Oslo, den var god, men rådyr. Keemun te tror jeg den het? Den butikken er vel dessverre stengt. Ellers har jeg bare funnet ordentlig god i England.

Prince Vladimir er favoritten. Nordic Alphabet har en earl grey variant som heter Samovar Douchka- den er også ganske ålreit. Tetøsene har også god te, deribland en Darjeeling.

Skrevet

Kusmi 💕💕

Prince Vladimir er favoritten. Nordic Alphabet har en earl grey variant som heter Samovar Douchka- den er også ganske ålreit. Tetøsene har også god te, deribland en Darjeeling.

Takk for svar! Synes dessverre ikke Prince Vladimir imponerte. Earl Grey liker jeg vanligvis ikke, vil helst ha uparfymert svart te. Darjeeling pleier også være for mild. Men hvor finner jeg tetøsene? Er det nettbutikk?

Skrevet

Harney & Sons - iherb.com

Anonymous poster hash: f9e65...fcf

Enig. Jeg liker også disse. Ellers er det god te å få tak i på Steen og Strøm. Både hos A. C. Perch's og M&S.

Anonymous poster hash: e9a14...e81

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen!!! Blir nok en Oslotur snart ser jeg😎

Anonymous poster hash: 57f13...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...