Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Etter åtte timers søvn kan jeg være utrolig trøtt på mellom 0700 og 1500. Prøvde og spise en diger frokost, og lunsj, men ert hjelper ikke. Drikker vann. Og litt melk til frokost. Er så trøtt at jeg "dupper" av. Våkner av at hodet bikker. Veldig frustrerende ! Tenker å få tatt en blodprøve neste uke Anonymous poster hash: 884e5...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå