Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Som er sunn og god? Skal sitte fastvakt og da sliter jeg sånn med søtsug! Er på "slank". Anonymous poster hash: 3b34a...477
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 På nattevakt bør man spise lett mat. Anonymous poster hash: 396aa...b64
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Avokado, kjøleskapgrøt, omelett wrap, eggemuffins. spis deg mett på skikeklig mat. Drikk zero saft eller te med stevia for søtsuget, knask agurk, blomkål, kålrot i stede for å spise. Bestem klokkeslett du kan spise ila natten for å unngå å småspise, spis drops eller tyggis hvis det er lov. Anonymous poster hash: ee3eb...b3f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Avokado, kjøleskapgrøt, omelett wrap, eggemuffins. spis deg mett på skikeklig mat. Drikk zero saft eller te med stevia for søtsuget, knask agurk, blomkål, kålrot i stede for å spise. Bestem klokkeslett du kan spise ila natten for å unngå å småspise, spis drops eller tyggis hvis det er lov. Anonymous poster hash: ee3eb...b3f Hva er kjøleskapgrøt? Anonymous poster hash: b8278...523
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Pleide å kjøpe meg sånne ferdig salater i butikken. (Kan jo lage salat også altså 😜) Pluss epler/ pærer/ bananer som mellommåltid. Fungerte veldig bra for meg 👍🏻 Ikke for tung mat! Anonymous poster hash: 819df...e8f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Tok med meg et par knekkebrød og magert pålegg, druer og lakerol. Drikker kun vann. Salat og yoghurt frister av en eller annen grunn aldri på natt. HI Anonymous poster hash: 3b34a...477
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Jeg bruker å drikke kaffi og redbull på nattevakt. Av mat går det gjerne i frukt og brød. Anonymous poster hash: 8a97e...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå