Gå til innhold

Tips til mat på nattevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er sunn og god? Skal sitte fastvakt og da sliter jeg sånn med søtsug! Er på "slank".

Anonymous poster hash: 3b34a...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nattevakt bør man spise lett mat.

Anonymous poster hash: 396aa...b64

Skrevet

Avokado, kjøleskapgrøt, omelett wrap, eggemuffins. spis deg mett på skikeklig mat.

Drikk zero saft eller te med stevia for søtsuget, knask agurk, blomkål, kålrot i stede for å spise.

Bestem klokkeslett du kan spise ila natten for å unngå å småspise, spis drops eller tyggis hvis det er lov.

Anonymous poster hash: ee3eb...b3f

Skrevet

Avokado, kjøleskapgrøt, omelett wrap, eggemuffins. spis deg mett på skikeklig mat.

Drikk zero saft eller te med stevia for søtsuget, knask agurk, blomkål, kålrot i stede for å spise.

Bestem klokkeslett du kan spise ila natten for å unngå å småspise, spis drops eller tyggis hvis det er lov.

Anonymous poster hash: ee3eb...b3f

Hva er kjøleskapgrøt?

Anonymous poster hash: b8278...523

Skrevet

Pleide å kjøpe meg sånne ferdig salater i butikken. (Kan jo lage salat også altså 😜) Pluss epler/ pærer/ bananer som mellommåltid. Fungerte veldig bra for meg 👍🏻 Ikke for tung mat!

Anonymous poster hash: 819df...e8f

Skrevet

Tok med meg et par knekkebrød og magert pålegg, druer og lakerol. Drikker kun vann. Salat og yoghurt frister av en eller annen grunn aldri på natt.

HI

Anonymous poster hash: 3b34a...477

Skrevet

Jeg bruker å drikke kaffi og redbull på nattevakt. Av mat går det gjerne i frukt og brød.

Anonymous poster hash: 8a97e...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...