Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har vært ute med mann siden før jul.. han har liksom ikke prøvd seg på noe fysisk selv om han har hatt anledning for å si det sånn. Nå i helgen kom vi litt lenger .. og han er veldig liten rett og slett.. Jeg vil nødig være overfladisk men kjenner alt i meg protesterer - dette går bare ikke.. stakkars fyr 😢 Anonymous poster hash: 451b3...77a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Forstår deg godt Anonymous poster hash: 31a98...5ee
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Mikroskopisk eller bare litt liten? Jeg traff en mann for ett år siden. Han har under gjennomsnitt. Jeg har vært vant til større saker, så i starten syntes jeg det var vanskelig. Jeg kjente han jo knapt når han var inni meg! Men det har faktisk gått seg til Tror vaginaen evner å tilpasse seg, jeg kjenner han i allefall mye bedre inni meg nå enn før. I tillegg kompenserer han for størrelsen og er en gud på oralsex😁😜 Anonymous poster hash: 07715...2b6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 En grunn til han ikke prøvde seg 😜 Anonymous poster hash: f9696...b17
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Har vært borti det samme selv. Ble fort slutt på datinga gitt 😅 Anonymous poster hash: d2a89...3f6
liniss - mamma til tre små Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Men jøss, er det bare den som er viktig da?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Dealbreaker for meg. Turn off. Anonymous poster hash: 0b5ec...aa6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Gi mannen en sjanse! En av de beste elskerne jeg har hatt hadde en liten en, men han var til gjengjeld rå på tilfredsstille meg. Har vel aldri vært borti noen som har hatt sånt fokus på min nytelse. Menn med en stor en har lett for å tro at dama kommer bare de vipper den ut av bokseren. Anonymous poster hash: 8b266...c4d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Jauda. Anonymous poster hash: 8b5c4...a14
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Hvor liten snakker vi? Tommel liksom? Eller grillpølse? Hadde en i fjor som var mindre enn snittet, men jeg også opplevde at jeg (og skjeden) "vente oss til det". Mulig han er veldig bevisst det, og ikke får maks reisning heller, på grunn av sjenanse? (En annen jeg datet i fjor sluttet jeg å date etter flere episoder på sofaen med klining uten at jeg kjente antydning til hard penis i buksa. Turte ikke ta sjansen, i tilfelle det var mikropenis, da kunne jeg jo uansett ikke dumpet ham) Anonymous poster hash: edc2b...5ae
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Type ingen penis eller liten? Når jeg traff mannen min hadde jeg nylig gått ut av et langvarig forhold med en som var velutstyrt. Og ble skikkelig feil første gang vi hadde sex.. Han var halvparten så liten som jeg var "vandt" til. Og jeg følte alt ble feil. Men jeg syns mannen var så snill og fin ellers, så tenkte det kunne være noe. Vi hadde mer og mer sex og etterhvert så var det ingen problem. Det sies at vagina "former" seg etter penis, og det tror jeg stemmer! Vi har vært sammen i 8 år og jeg har aldri hatt så god sex før som med mannen min. Han unngår stillinger som han vet han ikke "når", men er helt fantastisk oppfinnsom og er helt utrolig opptatt av min tilfredsstillense. Jeg har hatt sex med 10 menn, og de med størst penis var den verste sexen. Ble mye støtsmerter osv. Jeg er så glad for at mannen min er min. Han har nok dårlig selvfølelse pga størrelsen, for han er litt beskyttende over å la meg ta på utstyret når han ikke er hard. Og det er helt greit. Derfor var han også litt sen med å ta første steget med å ha sex i begynnelsen av forholdet. Men det gjorde egentlig bare at jeg stolte mer på han. Tror ikke han har hatt sex med mange, dette er et tema han ikke snakker om. Mulig han også var jomfru for alt jeg vet, men det gjør heller ingenting, for herregud så god han er i senga! Rett og slett en Gud! Anonymous poster hash: 0c12d...46f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 For meg er det veldig viktig med litt størrelse på karen. Har hatt sex med en mann som såvidt kilte meg inni der, det var helt forferdelig... Samboeren min har en gjennomsnittelig og det går, men jeg går ofte rundt og er frustrert fordi jeg ikke får det jeg trenger. Den beste var en som var så tykk at jeg så for meg en middagspølse bli stappet inn i en flaskeåpning😂 SAVNER stor pikk!!!! Anonymous poster hash: a6909...cb8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #14 Skrevet 27. januar 2016 Ja, nei, ikke som en lillefinger .. men kanskje 10-12 cm.. kan jo selvfølgelig hende han ikke var helt stiv, selv om det kjentes sånn ut når jeg tok på den.. den peisen ble som en elefant i rommet. .. fryktelig pinlig! Anonymous poster hash: 451b3...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå