Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Skal til manuellterapaut pga. artrose i knær for første gang i morgen tidlig. Har man på treningsbukse eller er det ok å komme i jeans? Jeg aner ingenting om hva som skal skje eller hva denne manuellterapeuten egentlig er. Anonymous poster hash: 9bd13...d6c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ville hatt på myke klær du kan bevege deg fritt i Anonymous poster hash: 2babe...e8a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Skriver under på det samme som ovenfor, men ville også forberedt meg på at du må være i truse/bh. Det må alltid jeg hver gang jeg er hos en ny manuellterapeut, har vært hos tre forskjellige. Dette er for at de kommer nok til å ta diverse tester. Jeg har bare gode erfaringer med manuellterapaut, alle tre jeg har vært i har vært kunnskapsrike og flinke. Anonymous poster hash: c0fe7...d1b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Truse og bh??? Det skjer ikke. Kneet skal han til nød få se på. Men kle av meg alle klær kommer ikke på tale. Jeg er ganske privat av meg. Takk for svar. Da blir det joggebukse i alle fall. Anonymous poster hash: 9bd13...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå