Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Aller først må jeg si at jeg er veldig fornøyd, Men reagerte denne uken.. Fløtegratinerte poteter til fiskepudding. Det ble bare kjempe rart. Anonymous poster hash: ea0c4...697
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Hørtes spesielt ut ja. Vi prøvde både gl og Adams, og gikk for adams. Bedre mat og oppskrifter. Anonymous poster hash: 5d84c...535
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Reagerte litt vi også, men det var faktisk ikke så verst sammen Anonymous poster hash: 3007b...68e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Aller først må jeg si at jeg er veldig fornøyd, Men reagerte denne uken.. Fløtegratinerte poteter til fiskepudding. Det ble bare kjempe rart. Anonymous poster hash: ea0c4...697 Vi prøvde den denne uka. Veldig spesiellt det ja. Vi har ikke laget den enda. Tenkte i morgen. Ellers er vi svært fornøyd med godt levert. Har hatt det i 2,5 år. Første uken dette med barnekassen. Vi prøvde adams en gang, vi var misfornøyde med dem. Så smaken er som baken Anonymous poster hash: 23d18...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå