Gå til innhold

La 12-åring passe sovende 2.5-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens man drar og handler på kveldstid 1 times tid? Ville dere gjort det? Det sitter langt inne her, men så hører jeg om så mange som gjør det, og så begynner jeg å lure på om jeg er en smule overhysterisk?

Anonymous poster hash: b5efb...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jeg over hodet ikke noe problem med så lenge de kjenner hverandre godt og 12-åringen er fornuftig og ikke husredd. Regner med butikken ikke er mange mil unna og at du kan nås på telefon?

Anonymous poster hash: 42a32...c15
Skrevet

Det ser jeg over hodet ikke noe problem med så lenge de kjenner hverandre godt og 12-åringen er fornuftig og ikke husredd. Regner med butikken ikke er mange mil unna og at du kan nås på telefon?

De kjenner hverandre godt ja. De er søsken. Butikken er ikke langt unna og besteforeldrene bor i samme nabolag (vi ser huset deres herfra). Kanskje vi skal prøve oss på en tur avgårde😬 HI

Skrevet

Jeg lar min niese på 12 år ta med seg 4 åringen ut alene.

Når jeg var 12 år hentet jeg nevøen og niesa mi i bhg, tok bussen hjem til de, lagde middag, badet og la de før søsteren min kom hjem fra jobb.

Skrevet

Har ca samme alders forskjell og her passer storesøster titt som ofte. Vi er ute korte turer i nærheten.

Anonymous poster hash: d2fc6...bbd

Skrevet

De kjenner hverandre godt ja. De er søsken. Butikken er ikke langt unna og besteforeldrene bor i samme nabolag (vi ser huset deres herfra). Kanskje vi skal prøve oss på en tur avgårde HI

Da høres det ut som alt ligger til rette for å ta en tur på butikken ja. :) Selv passet jeg søsknene mine alene fra jeg var 8. Akkurat det er vel kanskje ikke å anbefale selv om det gikk bra. ;) Men jeg har ingen problemer med å overlate 3-åringen min til søsteren min på 11 for kortere perioder der jeg ikke er langt unna.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg var 12 passet jeg kusinene mine på 6 mnd og 2.5 år. De ble lagt før tante dro også sto jeg opp med de mens tante sov. Har tenkt at eldste her som blir 12 til høsten skal få være alene hjemme med sine yngre søsken (da er minste 3) litt til sommeren mens mannen og jeg feks går en tur på kvelden.

Skrevet

Kommer jo selvfølgelig an på både tolvåringen og toåringen, men jeg hadde glatt gjort det.

Var selv passepike fra elleveårsalderen, og satt barnevakt i halve nabolaget fra tolvårsalderen. Og i disse tider med mobil, så er jo alt enklere.

Anonymous poster hash: aa2b8...910

Skrevet

Kjem an på 12-åringen. Eg lar 10,5 åringen min passe fireåringen min dersom eg feks skal hente noko/nokon,men sjeldan meir enn tjue minutts tid. Ho har mobil og besteforeldre i nabohuset nokre hundre meter unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...