Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Han henter meg på jobb selv om jeg sier jeg kan gå (tar 10 min, men han insisterer), henter meg på fest hos venninner selv om jeg heller vil overnatte (må ha barnevakt for å dra å hente, men igjen, han insisterer) og så videre. Jeg HATER å kjøre bil, så det gjør jeg minst mulig av, men jeg gjør nesten alt hjemme. Likevel er jeg lat, slem, teit osv som ikke gidder å dra på butikken for ham (skal ha snus) nå. Jeg har vært på jobb, lagd middag, lekt med småen i en time og hadde tenkt å hvile middag siden jeg sover dårlig for tiden. Han begynte å mase at nå har jeg jo tid, jeg sa jeg ikke drar og han blir sur! 😡 Er det rett av ham å bruke mot meg alle de gangene han henter meg når det er noe som han selv vil? Jeg vil helst gå fra jobb da det er godt med litt luft,cog jeg vil sove over hos venninner, da vi koser oss med frokost dagen etter, og får enda mer tid sammen, dessuten er det håpløst at barnevakten må bruke hele kvelden på å vente med å komme til oss, så være her den timen det tar å hente, for så å dra hjem igjen midt på natta. (dette var bare eksempler, det finnes fler). Blir sprø! Anonymous poster hash: 35ebe...4d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Og det at jeg dro på butikken i dag tidlig for å kjøpe brød fordi han glemte å kjøpe brød i går, det har han glemt!!!😡 Anonymous poster hash: 35ebe...4d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Han virker som en raring! Anonymous poster hash: 1d0a6...61a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Han kontrollerer deg. Anonymous poster hash: afa70...643
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Finner du deg virkelig i å bli hentet når du ikke vil? Seriøst? Hadde han kommet til en venninne av meg for å hente meg hadde jeg faktisk slengt døra i trynet på ham og gått inn igjen. Hva faen tror han at han er? Jeg er sjokkert. Du er ei dørmatte. Anonymous poster hash: c69fa...257
Gjest Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Les OVER det du har skrevet her..... Blinker det noen varsellamper? Her lyser det rødt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Idiot. Han altså. Husk at det er du som nå bestemme. Første skritt; si nei til å bli hentet på jobb. Om han kommer likevel, gå hjem. Trinn to er å overnatte hos venninner. Innfør det når han slutter å hente deg på jobb. Om han ikke slutter å hente deg hører jeg alarmklokkene ringe. Anonymous poster hash: c886a...f44
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Du lever med en lat mann som manipulerer deg og kontrollerer deg. Regner med at han er sjalu også siden han skal kontrollere deg slik han gjør? Er det slik du vil fortsette å leve? Anonymous poster hash: aa6c0...2eb
Superdolly Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Jeg synes det er interessant å finne ut hvorfor du ikke får lov til å gå hjem fra jobb eller overnatte hos venninner. Hvilken begrunnelse har han for å nekte deg dette?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Dette virker ikke helt bra. 1) Du kan regne med at han insisterer på å hente deg mot din vilje fordi han ønsker å ha kontroll på hvor du er og hva du gjør, samt muligheten til å holde det imot deg når det passer seg sånn. 2) At han kaller deg ting når du ikke vil gå i butikken for ham er ikke et tegn på respekt. 3) At du ikke "får lov" til å sove over hos venninner tyder på enten sjalusi eller kontrollbehov - eller kanskje helst begge deler. Har du testet hvordan han reagerer dersom du nekter å bli med, og står på ditt? En ikke så hyggelig fyr jeg var sammen med var litt på samme måten. Kom deg vekk om du kan. Anonymous poster hash: 5534f...b28
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Hva skjer om du går hjem selv om han henter deg? Anonymous poster hash: 700ae...afe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Han høres sykelig ut... Anonymous poster hash: 140a9...a31
Liljekonvall<3 Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Han prøver å kontrollere deg, og det får han jo til! Hjelp, jeg hadde løpt for harde livet..😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå