Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Og ble sammen i ung alder. Hvor mange sexpartnere hadde du før mannen og er du fornøyd med det? Vi ble sammen da jeg var 19 og han var den tredje jeg hadde sex med. Jeg er fornøyd med det, men kjenner flere i omtrent samme situasjon som gjerne ville hatt erfaring med flere. Hun ene har skaffet seg denne ekstra erfaringen hun ønsket seg ved å være utro, men det var visst ikke så mye å trakte etter likevel ifølge henne. Anonymous poster hash: a2692...2ab
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Har bare vært med han. Tenker ikke over at jeg ønsker mer erfaring, men jeg vet han har vært nysgjerrig på hvordan andre er. Anonymous poster hash: 365f5...afc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Akkurat samme som deg. Vi var 19 og hadde begge lagt med 2 før. Føler ikke jeg har gått glipp av eller savner noe, han jeg har er utrolig god i senga! Anonymous poster hash: 9e5d8...162
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Mannen er min syvende. Har vært sammen i 18 år nå og har ikke ønske om noen flere/andre Anonymous poster hash: fb383...f1b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Ble sammen da vi var 18 år. Han er min ca nr. 13 (er ikke helt sikker på antallet og gidder ikke "telle gjennom"), jeg er hans eneste. Jeg skulle nå gjerne vært foruten mange av dem da.. Han har sagt at han lurer nå litt på hvordan det er å ha sex med noen andre (ikke at han vil gjøre noe, det tror jeg ikke, jeg syns det er fint at han er åpen om det). Jeg har sagt til ham at sex med den du er forelsket i/elsker er virkelig den beste, og så lenge han er fornøyd med slik han har det så er virkelig ikke gresset grønnere på den andre siden. Han er heldigvis fornøyd slikt som tingene er, men jeg forstår at han lurer på hvordan det er med andre. Det tror jeg nok jeg også ville lurt på selv om jeg ikke ville gått henn og vært utro. Vi har forøvrig vært sammen i 9 år nå og har to skolebarn sammen. Jeg kan hvertfall ikke se for meg å ha sex med noen andre og jeg har absolutt ikke lyst til det heller. Håper det blir bare mannen min for resten av livet Anonymous poster hash: 5db73...ce9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Jeg ble sammen med mannen min da jeg nettopp hadde fylt 20. Før det hadde jeg kun hatt én annen sexpartner. Men det ble slutt mellom meg og mannen en periode (da jeg fortsatt var 20), og da hadde jeg en annen i perioden før mannen og jeg ble sammen igjen. Så til sammen tre sexpartnere inkl mannen min. Har i perioder lurt litt på hvordan det ville være med flere, men slått det fra meg ganske raskt, veldig glad i mannen min og han er dessuten god Vært sammen i 15 år nå Anonymous poster hash: 53969...976
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 20, han 21. Han hadde kun hatt en før meg og han har sagt han ikke har lurt på hvordan andre er. Han kunne tenkt seg at det kun var meg. Jeg derimot har vært med rundt 70. Var ganske så vill i min ungdom. Jeg kjenner litt på det av og til. Savner spenningen med et one night stand. Har vært fristet boen få ganger til å være utro, men har heldigvis klart å holde meg. Anonymous poster hash: 9741a...350
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 20, han 21. Han hadde kun hatt en før meg og han har sagt han ikke har lurt på hvordan andre er. Han kunne tenkt seg at det kun var meg. Jeg derimot har vært med rundt 70. Var ganske så vill i min ungdom. Jeg kjenner litt på det av og til. Savner spenningen med et one night stand. Har vært fristet boen få ganger til å være utro, men har heldigvis klart å holde meg. Anonymous poster hash: 9741a...350 Vi har vært sammen i 12 år 😊 Anonymous poster hash: 9741a...350
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har kun vært med mannen min. Jeg var av en eller annen grunn livredd for å sex, og mannen min var den eneste som greide å få meg trygg nok til å hoppe i det. Og nå i ettertid må jeg innrømme at jeg tenker litt på hvordan det hadde vært å ha sex med andre. Anonymous poster hash: b6fc1...00d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Vært sammen siden vi var 15, ingen av oss hadde hatt noen andre. Jeg var utro etter 15 år, har nå skjønt at sexlivet mitt kan bli ufattelig mye bedre med noen andre, og lurer fælt på hvordan jeg skal få til det... Anonymous poster hash: 72fc7...4f1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Har bare hatt sex med mannen min. Jeg var 17 når vi møttes og har vært sammen i 7 år nå. Gift og snart to barn. Synes det er en fin ting, en ting jeg kun har delt med han. Han var eldre og hadde hatt noen før meg. Anonymous poster hash: 24200...5a6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Ble sammen når jeg var 18 og han 25, vært sammen i 7 år. Jeg har hatt sex med tre andre og han det samme. Jeg skulle egentlig ønske at det bare var han, så nei, ønsker ikke flere Anonymous poster hash: 39077...78d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Vi ble sammen som 15 åringer og har vært sammen i 12 år nå. Han har hatt flere sexpartnere før meg, mens han er min første og eneste. Har tenkt tanken på hvordan det er å ha sex med andre enn han, men klarer ikke å se for meg dette i virkeligheten. Jeg er fornøyd med han jeg har og vi trives så godt sammen. Anonymous poster hash: 828f8...b42
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #14 Skrevet 27. januar 2016 vi var 17. Han har hatt en før, jeg har bare vært med han. Jeg lurer ikke på hvordan det er med andre. Vi har veldig god sex, det kan hende jeg hadde lurt om det var dårlig. Hva han tenker vet jeg ikke egentlig. Han sier han ikke tenker på det når jeg har spurt tidligere, men om han bare er grei eller faktisk mener det vet jeg jo ikke 10 år sammen. Jeg er den eneste av mine venner som bare har vært med en mann. Og etter hva jeg har skjønt er det ikke nødvendig med disse andre erfaringene. De færreste angrer på sexpartnerene sine, men mange kunne vært flere av de foruten også. Jeg velger å stole på at jeg klarer å vite at jeg har god sex, selv om jeg ikke har hatt det med andre. Hos oss blir den bare bedre og bedre med årene, etterhvert som vi blir mer kjent. Kan ikke se for meg at jeg treffer en som skjønner hva jeg vil på første kveld? Uansett, nå ble det sånn, og vi er gift, jeg håper det varer Jeg setter ikke det jeg har på spill for å ligge med noen andre. Håper ikke mannen gjør det heller. Anonymous poster hash: abcfd...737
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #15 Skrevet 27. januar 2016 Var 19 da vi ble sammen for 15 år siden. Vi hadde begge hatt ca 20 sexpartnere før. Noen ONS og noen korte forhold. Jeg angrer ikke på antallet. Men noen av de dårlige ONS'ene kunne man vel vært foruten. Ellers må jeg vel si at er glad vi har litt lik bakgrunn, for tror det hadde føltes annerledes om han hadde hatt 20 og jeg 2. Tenker også at det er greit å ha erfart andre, for da vet vi at vi har det best med hverandre. Ikke fordi vi er så dyktige, men fordi vi tydeligvis bare passer utrolig godt sammen! Anonymous poster hash: f81b8...37b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #16 Skrevet 27. januar 2016 Ble sammen da jeg var 16, begynte tidlig og han var den 10. Vi har vært sammen i 22 år nå. Han har hatt omtrent like mange, et par mer, han var 19 da vi ble sammen. Anonymous poster hash: 60c96...007
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #17 Skrevet 30. januar 2016 vi var 17. Han har hatt en før, jeg har bare vært med han. Jeg lurer ikke på hvordan det er med andre. Vi har veldig god sex, det kan hende jeg hadde lurt om det var dårlig. Hva han tenker vet jeg ikke egentlig. Han sier han ikke tenker på det når jeg har spurt tidligere, men om han bare er grei eller faktisk mener det vet jeg jo ikke 10 år sammen. Jeg er den eneste av mine venner som bare har vært med en mann. Og etter hva jeg har skjønt er det ikke nødvendig med disse andre erfaringene. De færreste angrer på sexpartnerene sine, men mange kunne vært flere av de foruten også. Jeg velger å stole på at jeg klarer å vite at jeg har god sex, selv om jeg ikke har hatt det med andre. Hos oss blir den bare bedre og bedre med årene, etterhvert som vi blir mer kjent. Kan ikke se for meg at jeg treffer en som skjønner hva jeg vil på første kveld? Uansett, nå ble det sånn, og vi er gift, jeg håper det varer Jeg setter ikke det jeg har på spill for å ligge med noen andre. Håper ikke mannen gjør det heller. Anonymous poster hash: abcfd...737 Så herlig å lese! Jeg hadde som nevnt 2 andre før min mann, men ingen av de kan måle seg med hva vi har sammen i dag. Jeg kunne gjerne vært de andre foruten, men angrer ikke på det heller. Mannen hadde kun hatt 1 forhold fra før, men jeg er glad for at vi hadde omtrent samme grunnlag da vi ble sammen. Jeg tror stor forskjell i antall av og til kan være grobunn for negative følelser i forholdet. Jeg hadde nok ikke funnet meg til rette sammen med en player med lang merittliste tror jeg. Like barn leker best. Anonymous poster hash: a2692...2ab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #18 Skrevet 30. januar 2016 Forresten, har dere med bred erfaring også menn med tilsvarende bakgrunn? Hvis det er stor forskjell: har dette noen gang laget dårlig stemning? Hi Anonymous poster hash: a2692...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå