Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Min far som har vært alene i mange mange år innrømte det for meg for en tid siden, men jeg måtte love å ikke fortelle det til hverken min mann eller mine søstre. Jeg hadde jo hatt mine mistanker, da han har oppført seg litt anderledes den siste tiden. Hun han treffer er på samme alder, (mulig noen år yngre) og har vært gift i mange år. I følge min far har dem visst ikke noe samliv, (er ikke det en klassisk løgn så vet ikke jeg) Dem må holde det skjult pga mannen, og det virker ikke til at hun har noe planer om å skille seg fra ham. I tilegg bor vi på et lite sted der alke kjenner alle og folkesnakket sitter løst. Min far er tydelig forelsket, og sier hun hopp så gjør han det. Dem er ute sammen offentlig, men da som "venner" men for dem som ikke er blind, er det lett å se at det ligger mer der, hvertfall i fra min far sin side. Traff dem på kafe i dag, usikker på om hun vet at jeg vet. Men så skulle hun dra for hennes mann ringte tydeligvis og da skulle hun ut å gå i butikkene sammen med ham. Min far prøvde å finne ut når han fikk treffe henne igjen, og jeg merket at han ble rastløs etterpå. Vi dro rett etterpå og han tittet flere ganger etter henne i vinduet på den butikken hun gikk inn på. Jeg kjenner jeg blir oppgitt og irritert på dem begge. Skulle tro at i den alderen hadde dem litt mer vett. Jeg blir enda mer irritert på henne som holder to menn på gress. Hvis det er slik at hun har så dårlig samliv med mannen, så skill deg da tenker jeg. Det er jo ikke akkurat skik at hun har småbarn hjemme å ta hensyn til i en alder av 70 år. Jeg er så glad for at min far er lykkelig, og har noen å dele kjærlighet med etter mange år alene, men jeg er så redd han skal bli såret. Samtidig er han voksen nok til å vite at det han holder på med ikke er særlig smart. Han sier at det bare er for å hygge seg så lenge det varer, men jeg ser jo at det betyr mer for ham enn han vil innrømme. Vet ikke helt hva jeg ville med det, men siden jeg ikke har noen å diskutere det med så tar jeg det heller her. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: b156b...155
Fandens Oldemor Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Nja, ting er jo sjelden sort/hvitt. Utenfra kan det nok se ut som om hun holder to menn på gress og egentlig bare burde skilt seg, men det er neppe så rett frem. Skjønner jo likevel at du blir litt bekymret oppi alt dette. Mye kan løses av seg selv over tid, enten på den ene eller den andre måten. Å snakke fornuft til eller bestemme over sin 76 år gamle far tror jeg kan bli vanskelig, så jeg ville bare bestemt meg for å se det an og satse på at han kommer ut av det på en grei måte.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Nja, ting er jo sjelden sort/hvitt. Utenfra kan det nok se ut som om hun holder to menn på gress og egentlig bare burde skilt seg, men det er neppe så rett frem. Skjønner jo likevel at du blir litt bekymret oppi alt dette. Mye kan løses av seg selv over tid, enten på den ene eller den andre måten. Å snakke fornuft til eller bestemme over sin 76 år gamle far tror jeg kan bli vanskelig, så jeg ville bare bestemt meg for å se det an og satse på at han kommer ut av det på en grei måte. Utroskap er ganske rett frem. Er man gift så har man gitt et løfte til ektefellen om å være trofast. Da puler man ikke rundt. Utroskap er like motbydelig uavhengig av hvor gamle de involverte er, eller hvor forelsket de er. Anonymous poster hash: c7bfa...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Nei jeg har kun sagt at han er voksen nok til å styre det der selv, men om min mann hadde vært uto hadde han blitt kastet ut.😉 Det var visst noe annet for vi hadde jo et forhold hehe. Men ja han vet jo for faren for å bli brent, og han visste hun var bundet til en annen mann da han innledet et forhold til henne. Hun har jo også vært klar på at hun ikke kom til å skille seg. Jeg er jo normaltsett veldig i mot slikt og har vært veldig svart/hvit i tenkningen. Det er jo uansett ikke noe jeg har noe med, men ønsker jo ikke han mer hjertesorg enn det han har hatt. Han har hatt to forhold, en med min mor som varte i 20 år, men hun forlot ham til fordel for en annen da jeg var baby. Så hadde han et avstandsforhold til ei manipulerende heks,som dominerte, hindret oss i å treffe ham og var mildt sagt ikke helt god. Han så ikke det før lang tid og brøt med henne. Siden da har han vært alene og vi har alle håpet men mistet troen påat han skulle finne seg en å dele hverdagen med. Anonymous poster hash: ffc1f...084
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Prøv å skrive et utkast til en dårlig bok og send inn til forlag. Anonymous poster hash: 80e3a...3da
Fandens Oldemor Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Jeg mente på ingen måte at jeg er for utroskap, men det kan være veldig mye her som ikke kommer frem.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Nja, ting er jo sjelden sort/hvitt. Utenfra kan det nok se ut som om hun holder to menn på gress og egentlig bare burde skilt seg, men det er neppe så rett frem. Skjønner jo likevel at du blir litt bekymret oppi alt dette. Mye kan løses av seg selv over tid, enten på den ene eller den andre måten. Å snakke fornuft til eller bestemme over sin 76 år gamle far tror jeg kan bli vanskelig, så jeg ville bare bestemt meg for å se det an og satse på at han kommer ut av det på en grei måte. Utroskap er ganske rett frem. Er man gift så har man gitt et løfte til ektefellen om å være trofast. Da puler man ikke rundt. Utroskap er like motbydelig uavhengig av hvor gamle de involverte er, eller hvor forelsket de er. Anonymous poster hash: c7bfa...659 Utroskap er ikke motbydelig, det er deilig! Det gir meg mye deilig sex med en mann som tenner meg enormt, og på hjemmebane har jeg en mann som forsørger meg, og tar vare på både barn, hjem og meg Anonymous poster hash: 15e70...de5
Fandens Oldemor Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Nja, ting er jo sjelden sort/hvitt. Utenfra kan det nok se ut som om hun holder to menn på gress og egentlig bare burde skilt seg, men det er neppe så rett frem. Skjønner jo likevel at du blir litt bekymret oppi alt dette. Mye kan løses av seg selv over tid, enten på den ene eller den andre måten. Å snakke fornuft til eller bestemme over sin 76 år gamle far tror jeg kan bli vanskelig, så jeg ville bare bestemt meg for å se det an og satse på at han kommer ut av det på en grei måte. Utroskap er ganske rett frem. Er man gift så har man gitt et løfte til ektefellen om å være trofast. Da puler man ikke rundt. Utroskap er like motbydelig uavhengig av hvor gamle de involverte er, eller hvor forelsket de er. Anonymous poster hash: c7bfa...659 Utroskap er ikke motbydelig, det er deilig! Det gir meg mye deilig sex med en mann som tenner meg enormt, og på hjemmebane har jeg en mann som forsørger meg, og tar vare på både barn, hjem og meg Anonymous poster hash: 15e70...de5 Relevant.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det. De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det! 😍
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det. De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det! Hadde du vært like tolerant hvis du var den bedratte kona? Latt din mann "nyte et siste lite eventyr" mens du satt hjemme og ventet på ham? Anonymous poster hash: c7bfa...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Nja, ting er jo sjelden sort/hvitt. Utenfra kan det nok se ut som om hun holder to menn på gress og egentlig bare burde skilt seg, men det er neppe så rett frem. Skjønner jo likevel at du blir litt bekymret oppi alt dette. Mye kan løses av seg selv over tid, enten på den ene eller den andre måten. Å snakke fornuft til eller bestemme over sin 76 år gamle far tror jeg kan bli vanskelig, så jeg ville bare bestemt meg for å se det an og satse på at han kommer ut av det på en grei måte. Utroskap er ganske rett frem. Er man gift så har man gitt et løfte til ektefellen om å være trofast. Da puler man ikke rundt. Utroskap er like motbydelig uavhengig av hvor gamle de involverte er, eller hvor forelsket de er. Anonymous poster hash: c7bfa...659 Hi har ikke skrevet noe om at de har sex.Kan være faren hennes legger mer i det enn denne damen. Anonymous poster hash: 63756...a30
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det. De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det! Hadde du vært like tolerant hvis du var den bedratte kona? Latt din mann "nyte et siste lite eventyr" mens du satt hjemme og ventet på ham? Anonymous poster hash: c7bfa...659 Jeg hadde gått ut å funnet meg et lite eventyr selv 😉
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det. De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det! Hadde du vært like tolerant hvis du var den bedratte kona? Latt din mann "nyte et siste lite eventyr" mens du satt hjemme og ventet på ham? Anonymous poster hash: c7bfa...659 Jeg hadde gått ut å funnet meg et lite eventyr selv Ok, men ikke alle liker å være utro eller at ens egen mann er utro. Flott at dere har et åpent forhold, men du kan da virkelig ikke si at elskerinna til Hi sin far fortjener å være utro. Det blir for dumt. Anonymous poster hash: c7bfa...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #14 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det.De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det!Hadde du vært like tolerant hvis du var den bedratte kona? Latt din mann "nyte et siste lite eventyr" mens du satt hjemme og ventet på ham?Anonymous poster hash: c7bfa...659 Jeg hadde gått ut å funnet meg et lite eventyr selv Ok, men ikke alle liker å være utro eller at ens egen mann er utro. Flott at dere har et åpent forhold, men du kan da virkelig ikke si at elskerinna til Hi sin far fortjener å være utro. Det blir for dumt. Anonymous poster hash: c7bfa...659 Igjen, det er ingen som har skrevet at hun er elskerinnen til his far. Kanskje hun kun ser på han som hyggelig selskap uten sex Anonymous poster hash: 63756...a30
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #15 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde ikke blandet meg inn i det. De nyter livet og hverandre den stunden de har igjen. Et siste lite eventyr, la de ha det! 😍 Du er vel en av de som mener at siden man har vært trofast i så og så mange år, så kan man ha et affair? Anonymous poster hash: 17d0d...51e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #16 Skrevet 27. januar 2016 Hei har vært på jobb så ikke svart, men jo de har sex hehe. Ingen detaljer men han sa det var fint å ta opp seksuallivet etter mange år (kremt. Hyggelig for en datter å vite.) I tillegg sover hun over der. Anonymous poster hash: ffc1f...084
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #17 Skrevet 27. januar 2016 Uuuff, skikkelig kult å vite om forelder liksom😂😝 Anonymous poster hash: e0325...bea
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #18 Skrevet 27. januar 2016 Er mannen hennes dement og/eller pleietrengende? I såfall skjønner jeg henne godt! Anonymous poster hash: 4482c...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå