Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hei. Nå må jeg bare spørre her inne. Er ikke så flink med det tekniske 😳. Jeg har ondrive på telefonen og på data. Jeg ser de bildene jeg har tatt med telefonen på PCen. Kan jeg da slette de bildene som ligger på album på telefonen (og at de fortsatt ligger i onedrive-skyen)? Jeg er så redd for at om jeg sletter de fra telefonen så er de borte på skyen også. Telefonen er helt full, så får ikke lagret noe. Håper noen kan svare meg. Anonymous poster hash: 0bc0d...18f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Dette lurer jeg på også. Har så mye bilder på Tlf at den ikke kan oppdateres, får ikke tatt bilder, osv. Og ikke klarer jeg å få pcn til å "lese" Tlf når jeg kobler den til... Ahhh håpløs Anonymous poster hash: 9ca88...097
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke har peiling😂. Noen som vet? Hi Anonymous poster hash: 0bc0d...18f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ta ett tulle bilde med mobilen å prøv da vel, erre mulig! Anonymous poster hash: f4459...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå