Gå til innhold

Dere som har mann som bruker snus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaster han det? Har oppdaget snus i vask, søppelbøtter, ute i snøen nå, på gårdsplass generelt. Har en snart to-åring og jeg er bekymret for at hun skal få i seg noe, hun begynner å klatre og er veldig aktiv inne og ute. Har spurt hva som ligger i vasken! Og i søppeldunken hender det hun er også.

Jeg blir forbannet for at det ikke går inn, har sagt fra mange ganger nå om dette. Fader! Føler jeg må gå rundt å passe på hele tiden. Så, hva gjør deres mann?

Anonymous poster hash: 0f7e5...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han slenger de fra seg overalt 😡. Finner de over hele gulvet på soverommet og! Er så sykt nasty!

Men vi har ikke så små barn da.. Heldigvis!

Anonymous poster hash: d72d6...978

Skrevet

Oppi snusboksen igjen

Anonymous poster hash: 4753b...f60
Skrevet

Her legger han det tilbake i boksen eller i søpla. Han var litt mer slurvete med det før, men etter at jeg sluttet å plukke det opp selv, ble det bedre. Hver gang jeg fant en snus, hentet jeg mannen, ba han kaste det i søpla og minte han på at jeg hadde bedt han om å slutte å legge snus fra seg overalt.

Anonymous poster hash: 89f62...691
Skrevet

Han kastet de i do eller i søpla, ikke overalt heldigvis..

Men nå har han sluttet :)

Anonymous poster hash: 99b15...9d4
Skrevet

Takk for svar! Han er bruker ikke posesnus så "klussene" går jo i oppløsning utover i snøen og hvor de enn ligger! Skal ha en alvorsprat her i dag ja, lei og redd for at barnet skal få det i seg.

Anonymous poster hash: 0f7e5...c99

Skrevet

I søpla eller tilbake i boksen. Har hendt jeg har funnet posesnus i dusjen, faktisk, oppå såpeskåla. Da blir jeg litt irritert, men han fjerner den når jeg sier ifra. Heldigvis skjer det ikke ofte.

Anonymous poster hash: b7247...41d

Skrevet

I søpla.

Du må jo sørge for å oppbevare søppel på et trygt sted. Ikke bare snus som kan være farlig i en søppelkasse.

Anonymous poster hash: 2fd0d...ed5

Skrevet

I søpla eller oppi boksen igjen. Her må du bare være streng, ikke bra hvis de små får i seg sånt.

Anonymous poster hash: a1f21...65b

Skrevet

Ingen fare. En toåring vil ekstremt raskt spytte det ut igjen.

Anonymous poster hash: 300a1...7b6
Skrevet

Min bruker løssnus og det går jo i oppløsning. Han kaster det som regel i toalettet og skyller munnen etterpå, da går restene i vasken.

Anonymous poster hash: dcb75...b98

Skrevet

I do eller kjøkkenvasken.

Anonymous poster hash: 59470...bfc

Skrevet

I bosset, eller i boksen om han ikke er i nærheten av boss eller toalett :)

Skrevet

Hvor mener du han skal kasta det hvis han ikke skal bruke søppelbøtta? Min hiver det i søpla, eller do.

Skrevet

Overalt egentlig. I snusboksen, på bordet og benker osv. Dritekkelt!!

Men nå har vi store barn som ikke putter ting i munnen sånn. Tror han var flinkere til å rydde etter seg før for kan huske at det var et problem før.

Anonymous poster hash: 79ee4...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...