Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Kondomet skled av inni meg i går kveld 😱 Han fikk pirket det ut igjen men nesten alt ble sølt ut inni meg.. Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Les pakningsvedlegget eller på felleskatalogen.no. Det står alltid et avsnitt om graviditet og amming. Men det er vel hormoner i,så ueg vil tro du ikke bør amme på 1-2 døgn. Anonymous poster hash: 05fe7...4af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Har vært å kjøpt nå og det sto en uke i pakningsvedlegget 😲 Hjelpes... Er det håp for å få igang ammingen igjen etter en ukes pause da?? :/ To måneder gammel baby Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Du må pumpe den uka da, for å holde oppe produksjonen. Pumpe ofte og lenge. Finnner sikkert info på Ammehjelpen. Anonymous poster hash: 05fe7...4af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Har vært å kjøpt nå og det sto en uke i pakningsvedlegget 😲 Hjelpes... Er det håp for å få igang ammingen igjen etter en ukes pause da?? :/ To måneder gammel baby Anonymous poster hash: 54aa6...c59 Jeg spurte lege og farmasøyt da det samme var et faktum, begge sa det var tilstrekkelig med 8 timer uten amming. tre år siden, norlevo. Anonymous poster hash: da0c3...73f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Norlevo finnes vel ikke på markedet lenger, og på pakken til Norlevo stod det 8 timer. Nå finnes vel kun den typen med én uke, det er jo helt forferdelig for noen som fullammer og baby ikke vil ta flaske. Det setter mange i en fryktelig vanskelig situasjon. Anonymous poster hash: ae529...ef0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 EllaOne heter angrepillen jeg kjøpte. Eneste som apoteket hadde. Pumpingen går sikkert greit det. Men jeg frykter at babyen vil nekte å ta puppen igjen etter en uke uten. Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Kjøpte norlevo for et par dager siden, så det finnes enda ☺ måtte vente 8 timer med amming. Anonymous poster hash: fe14f...374
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Pumping og flaskemating med mme går bra, men sitter fortsatt og bekymrer meg sånn for at han ikke vil ta puppen igjen Tok angrepillen på onsdag, kan jeg begynne å prøve på ammingen neste onsdag eller burde jeg vente til torsdag? Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Dytt Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Teit spm når du egentlig lurer på noe viktig men jeg lurer på hvordan et kondom kan gli av inni? Ble han så fort slapp eller for stor kondom? Jada jeg lurer faktisk hehe Anonymous poster hash: 4681b...ece
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Teit spm når du egentlig lurer på noe viktig men jeg lurer på hvordan et kondom kan gli av inni? Ble han så fort slapp eller for stor kondom? Jada jeg lurer faktisk hehe Anonymous poster hash: 4681b...ece Når han tok den på reagerte han på at den var litt trangere å få på enn de andre kondomene i samme pakke har vært, men dumme som vi er tenkte vi nok ikke på at konsekvensen var at den kunne falle av. Den var rett og slett for trang og når den da ble fyllt opp ble det vel for mye og den fallt av.. Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Skjønner ingenting. Googlet litt og kom frem til denne siden: http://m.euroclinix.no/ellaone.html Under FAQ og - hvem kan kjøpe nødprevensjon på nett står dette; Det er trygt å ta ellaOne dersom du ammer, men det anbefales at du venter med ammingen til 36 timer etter at du har tatt pillen. Kan jeg stole på dette? Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #14 Skrevet 30. januar 2016 Er det ingen andre her inne som har tatt denne angrepillen under ammeperioden? Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 Jada, jeg maser igjen. Håper virkelig noen andre har vært borti dette og vet litt. Lengter sånn etter å amme :/ Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 Jeg hadde ikke tatt sjansen før de 8 dagene har gått, uansett hva noen på forumet svarer. Anonymous poster hash: 05fe7...4af
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #17 Skrevet 9. februar 2016 Uff.. Akkurat som jeg fryktet så er det blitt vanskelig å ta opp ammingen igjen Babyen er nå for lat til å suge skikkelig og blir bare sint. Kun tidlig på dagen han orker å die litt. Ellers på dagen blir han bare sint når jeg prøver å legge han til. Jeg har prøvd å pumpe for å vedlikeholde men det har blitt bare mindre og mindre melk. Hva gjør jeg? Er det slemt å bare kutte helt ut flaske og satse på at han tar pupp bare han blir sulten nok? Anonymous poster hash: 54aa6...c59
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #18 Skrevet 9. februar 2016 har du fått mensen tilbake?? hvis ikek skjønner jeg ikke stresset. i de fleste tilfellene 6 mnd eller mer før den komemr tilbake, selv om du ikke ammer hele natta en gang. Noen ganger et år. det er høyst unornalt å blir gravid uten mensen mens du ammer. har du fått igejn mensen derimot.. da er det bare å ta en pille fort som svint. Anonymous poster hash: be961...e37
TPK Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 Be om hjelp på helsestasjonen eller ring ammehjelpen. Nå, før melken forsvinner enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå