Gå til innhold

Sarotex mot smerter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med Sarotex mot smerter. Skal ta 20mg i døgnet, men må starte på 10mg for så å øke etter ca en uke. Jeg har nå tatt de i 5 døgn (10mg), og merker allerede at de demper smertene, så dette virker lovende. Men hvor lenge må jeg gå på de før de har full virkning? Kan jeg bruke sarotex over lang tid? Vil de bli mindre effektive etter hvert. Noen som har brukt de, og vil dele sin erfaring? 



Anonymous poster hash: d3205...5ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble bare zombie av sarotex og dønn likegyldig. Tok mot kroniske smerter/nervesmerter. Går nå på lyrica og er meg selv med mye mindre smerter :)

Kjempebra at de fungerer for deg! Skulle du miste virkning eller forandre sinnsstemning, spør om neurontin eller lyrica :) (om du sliter med samme som meg da vel å merke :) )

 

Anonymous poster hash: 351e8...e34

Skrevet

Jeg ble bare zombie av sarotex og dønn likegyldig. Tok mot kroniske smerter/nervesmerter. Går nå på lyrica og er meg selv med mye mindre smerter :)

Kjempebra at de fungerer for deg! Skulle du miste virkning eller forandre sinnsstemning, spør om neurontin eller lyrica :) (om du sliter med samme som meg da vel å merke :) )

 

Anonymous poster hash: 351e8...e34

Takker for tips. Kan jeg spørre hvor mange mg Sarotex du tok, når du følte deg helt zombie?

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

Skrevet

For meg ga de virkning nesten med en gang. Bare snakk om dager.

Jeg gikk på dem i flere år.

Ble konstant trøtt og kunne sovet døgnet rundt. La på meg veldig masse.

 

Gikk på alt fra 20-50 mg. Kommer aldri i verden til å starte på dem igjen!!

Skrevet

For meg ga de virkning nesten med en gang. Bare snakk om dager.

Jeg gikk på dem i flere år.

Ble konstant trøtt og kunne sovet døgnet rundt. La på meg veldig masse.

 

Gikk på alt fra 20-50 mg. Kommer aldri i verden til å starte på dem igjen!!

Jeg har ikke merket noe forskjell på appetitten, men har jo kun brukt de en liten uke. Merker at jeg sover bedre på natta, og er like opplagt på dagen. Men nå tar jeg fortsatt bare 10 mg, og planen er jo å øke i alle fall til 20 mg. Men om jeg merker noe av det du beskriver så går jeg ned på dosen igjen, for jeg merker allerede nå, med 10 mg, at smertene er godt reduserte. 

 

Hvorfor tok du de så lenge, når du fikk alle de bivirkningene? 

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

Skrevet

 

For meg ga de virkning nesten med en gang. Bare snakk om dager.

Jeg gikk på dem i flere år.

Ble konstant trøtt og kunne sovet døgnet rundt. La på meg veldig masse.

 

Gikk på alt fra 20-50 mg. Kommer aldri i verden til å starte på dem igjen!!

Jeg har ikke merket noe forskjell på appetitten, men har jo kun brukt de en liten uke. Merker at jeg sover bedre på natta, og er like opplagt på dagen. Men nå tar jeg fortsatt bare 10 mg, og planen er jo å øke i alle fall til 20 mg. Men om jeg merker noe av det du beskriver så går jeg ned på dosen igjen, for jeg merker allerede nå, med 10 mg, at smertene er godt reduserte.

 

Hvorfor tok du de så lenge, når du fikk alle de bivirkningene?

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

 

Jeg har ME, så eg trodde jeg var så trøtt. Merka ikke at det snek seg inn på meg. Er trøtt enda, men det går i rykk og napp og jeg klarer å stå opp både hverdag og ukedag.

At jeg ble feit trodde jeg også var at jeg ble syk og la på meg når jeg gikk fra aktiv til passiv. Noe skydtes nok det, men la på meg 25 kilo på 8 måneder mens jeg slanka meg. Hadde tatt av 30 kilo før det.

 

Fikk så høre om veldig mange andre som var blitt tjukke av de, så jeg kuttet de kjapt ut.

Skrevet

 

 

For meg ga de virkning nesten med en gang. Bare snakk om dager.

Jeg gikk på dem i flere år.

Ble konstant trøtt og kunne sovet døgnet rundt. La på meg veldig masse.

 

Gikk på alt fra 20-50 mg. Kommer aldri i verden til å starte på dem igjen!!

Jeg har ikke merket noe forskjell på appetitten, men har jo kun brukt de en liten uke. Merker at jeg sover bedre på natta, og er like opplagt på dagen. Men nå tar jeg fortsatt bare 10 mg, og planen er jo å øke i alle fall til 20 mg. Men om jeg merker noe av det du beskriver så går jeg ned på dosen igjen, for jeg merker allerede nå, med 10 mg, at smertene er godt reduserte.

 

Hvorfor tok du de så lenge, når du fikk alle de bivirkningene?

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

 

Jeg har ME, så eg trodde jeg var så trøtt. Merka ikke at det snek seg inn på meg. Er trøtt enda, men det går i rykk og napp og jeg klarer å stå opp både hverdag og ukedag.

At jeg ble feit trodde jeg også var at jeg ble syk og la på meg når jeg gikk fra aktiv til passiv. Noe skydtes nok det, men la på meg 25 kilo på 8 måneder mens jeg slanka meg. Hadde tatt av 30 kilo før det.

 

Fikk så høre om veldig mange andre som var blitt tjukke av de, så jeg kuttet de kjapt ut.

 

Huff da, håper det går bedre med deg nå.

Jeg tåler nok noen kilo ekstra, om bare jeg kan få bukt med smertene. Men selvsagt alt med måte. Skal i alle fall være obs på vekten frem over.

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

Skrevet

 

 

 

For meg ga de virkning nesten med en gang. Bare snakk om dager.

Jeg gikk på dem i flere år.

Ble konstant trøtt og kunne sovet døgnet rundt. La på meg veldig masse.

 

Gikk på alt fra 20-50 mg. Kommer aldri i verden til å starte på dem igjen!!

Jeg har ikke merket noe forskjell på appetitten, men har jo kun brukt de en liten uke. Merker at jeg sover bedre på natta, og er like opplagt på dagen. Men nå tar jeg fortsatt bare 10 mg, og planen er jo å øke i alle fall til 20 mg. Men om jeg merker noe av det du beskriver så går jeg ned på dosen igjen, for jeg merker allerede nå, med 10 mg, at smertene er godt reduserte.

 

Hvorfor tok du de så lenge, når du fikk alle de bivirkningene?

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

Jeg har ME, så eg trodde jeg var så trøtt. Merka ikke at det snek seg inn på meg. Er trøtt enda, men det går i rykk og napp og jeg klarer å stå opp både hverdag og ukedag.

At jeg ble feit trodde jeg også var at jeg ble syk og la på meg når jeg gikk fra aktiv til passiv. Noe skydtes nok det, men la på meg 25 kilo på 8 måneder mens jeg slanka meg. Hadde tatt av 30 kilo før det.

 

Fikk så høre om veldig mange andre som var blitt tjukke av de, så jeg kuttet de kjapt ut.

Huff da, håper det går bedre med deg nå.

Jeg tåler nok noen kilo ekstra, om bare jeg kan få bukt med smertene. Men selvsagt alt med måte. Skal i alle fall være obs på vekten frem over.

 

Anonymous poster hash: d3205...5ad

 

Tusen takk 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...