Gå til innhold

Noen som jobber en til en her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med et barn i bhg alder seks timer hver dag og jeg er totalt utslitt etter fire uker. Noen som har tips for å gjøre det lettere? Barnet er multitraumatisert og trenger trygghet men har problemer med grenser og får sinneanfall som er skadelige psykisk og fysisk. Jeg står veldig alene i dette og føler jeg strekker til, men at jeg tømmer meg selv helt for å få det til..

Vet ikke hva jeg vil med dette.. Gråte litt uti lufta kanskje.. Jeg er glad for å kunne utgjøre en forskjell for et barn, men er redd jeg møter veggen snart..

Anonymous poster hash: 9ccf4...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synes krav du må snakke med sjefen din. Si at du har behov for støtte i den situasjonen du er i. Det kan løses med å diskutere seg gjennom dagen, hvilke situasjoner var vanskelige, og hva løste du bra. Kanskje må dere dele litt på byrden, slik st det er flere involvert, hva skjer hvis du blir syk, f.eks? Da vil du også ha noen å snakke med.. Alle de jeg kjenner som har 1-1, er to assistenter på jobben...

Anonymous poster hash: 8a895...ae8

Skrevet

Her synes krav du må snakke med sjefen din. Si at du har behov for støtte i den situasjonen du er i. Det kan løses med å diskutere seg gjennom dagen, hvilke situasjoner var vanskelige, og hva løste du bra. Kanskje må dere dele litt på byrden, slik st det er flere involvert, hva skjer hvis du blir syk, f.eks? Da vil du også ha noen å snakke med.. Alle de jeg kjenner som har 1-1, er to assistenter på jobben...

Anonymous poster hash: 8a895...ae8

Takk for svar.. Problemer er at vi ikke er nok bemanning fra før, så vi har ikke mulighet til å være flere og jeg tror ærlig talt ikke de makter å se hvor krevende det er.. To høres mye bedre ut- da kunne vi ha utvekslet erfaringer og avlastet hverandre, men det blir nok dessverre en drøm..

Anonymous poster hash: 9ccf4...6cf

Skrevet

Jeg jobber på en spesialskole men elever som krever en til en bemanning.

Vi har aldri en samme elev en hel dag, med mindre det er sykdom blandt personalet. Det er jo pga hvor krevende det er å ha en og samme elev en hel dag

Jeg syntes virkelig ikke du skal stå alene i denne situasjonen.

Hva om du skulle blitt syk? Skal dette barnet da , skal barnet da plutselig få en ny voksen å forholde seg til?

Nei, dette syntes jeg er dårlig av sjefen din.

Det burde være to stk som jobber med dette barnet

En som har barnet før lunsj, og en som har barnet etter lunsj.

Anonymous poster hash: 7a844...756

Skrevet

Jeg jobber på en spesialskole men elever som krever en til en bemanning.

Vi har aldri en samme elev en hel dag, med mindre det er sykdom blandt personalet. Det er jo pga hvor krevende det er å ha en og samme elev en hel dag

Jeg syntes virkelig ikke du skal stå alene i denne situasjonen.

Hva om du skulle blitt syk? Skal dette barnet da , skal barnet da plutselig få en ny voksen å forholde seg til?

Nei, dette syntes jeg er dårlig av sjefen din.

Det burde være to stk som jobber med dette barnet

En som har barnet før lunsj, og en som har barnet etter lunsj.

Anonymous poster hash: 7a844...756

Enig i dette. Det høres ikke ut som en forsvarlig ordning hverken for deg eller barnet.

Ta dette opp med den/de som har ansvar, det kan ikke fortsette som nå!

Anonymous poster hash: 06287...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...