It's all about me Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Pengetreet mitt som jeg trodde var en enkel grønn vekst alle klarte å ta vare på dør. Den får brune, men myke blader som faller av. Får den da for mye eller for lite vann? Skal prøve igjen, men må bare lære litt først
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Tror du har overvannet og det har druknet eller er råtnet på rot- Du kan ta en penge og bruke dem som avlegger. Bare ta den i litt vann. Anonymous poster hash: b2727...a04
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Enig, for mye vann. Om det ikke har blitt helt ødelagt kan det hende du kan greie å redde det om du setter det ut av potten et døgn slik at hele jordklumpen står fritt, gjerne på en rist slik at det blir luftigst mulig. Jo raskere jorden tørker opp jo større sjanse er det for at noen av røttene kan reddes og treet overleve. Om det er for sent for dette treet så er det i hvert fall et tips til neste tre om du skulle overvanne det også Anonymous poster hash: 5126c...089
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 De skal ha lite vann og liker seg best i liten potte Nabon min sa de likte en skvett kaffe? Jeg har ikke turt å prøve, men så tufs som din er skader det kanskje ikke å gi den en klunk? Anonymous poster hash: 1b3cf...8fe
It's all about me Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2016 Supert, takk for tips. Den har fått en god sært vann hver søndag, da var det tydeligvis for mye. Noen grener er greie, bruker de som avleggere og kjøper en ny til stuebordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå