Gå til innhold

Noen her med endometriose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere symptomer, og i så fall hvilke?

Anonymous poster hash: 14265...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har tidvis symptomer, men de er nokså milde for min del. Før jeg fikk barn var jeg mye plaget av kvalme og smerter. Har blitt operert 2 ganger, siste gangen ble jeg akuttinnlagt pga store smerter. Etter 2 fødsler har jeg stikkende og ekstremt intense smerter mellom mens og eggløsning, de kommer spesielt hvis jeg reiser meg litt fort men går veldig fort over. Ellers smerter ved samleie.

Skrevet

Ja. Febril, kvalme, veldig kraftige blødninger, mye smerter..

Anonymous poster hash: db0c8...815

Skrevet

Hadde dere symptomer, og i så fall hvilke?

Anonymous poster hash: 14265...96a

Hei! Jeg har endometriose, men har det under kontroll. Jeg tar p-sprøyte 1 gang per måned. Uten disse så har jeg ekstreme smerter, som ingen smertestillende klarer å dempe helt. Eks. 4 paralgin Forte. Har da sterke blødninger i uke om gangen. Har hatt en kikhulsoperasjon, men legene tror det sitter mest i livmoren og de har ikke lyst til fjerne denne enda. Men har nå gått på sprøyter nå i 4 år, har trappet ned til 1 annen hver måned. Ingen mensen, ingen smerter :-)

Skrevet

Intense menssmerter. Sånn at jeg måtte ta voltaren smertestillende i flere dager før det ga seg. Greide ikke å stå på beina den første dagen. Jeg var så heldig at jeg greide å bli gravid og fikk et barn ( tok sin tid da men)  og nå er smertene mindre men desto mer grusomme blødninger. 

Anonymous poster hash: 7f921...738
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har det siste halve året hatt kraftigere blødninger som varer lengre, med sterkere menssmerter. Jeg har også tidligere opplevd støtsmerter, men den siste uken har jeg opplevd det hver gang under sex. Nå er det bare noen dager til jeg skal ha menstruasjon, og jeg leste at det kunne være vanlig med endometriose?

Jeg føler meg samtidig ganske oppblåst og tung i magen. Føler meg mett, uten å være det. De siste to dagene har jeg også hatt en del luftsmerter, mye luft i magen og treg avføring. Så leste jeg at man kunne endometriose i tarmene også? Jeg har kun besøkt Google-legen min til nå, men jeg skal bestille med time hos lege for å sjekke det ut. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...