Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Klarer ikke å kutte ut Pepsi Max 😩 Får vondt i hodet, blir trøtt og stresset når jeg ikke drikker det. Hvor lang tid tar det før ting blir bedre om jeg kutter den helt? Anonymous poster hash: 96133...9b6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 3-5 dager med hodepine Anonymous poster hash: 3faf2...4f7
Gjest Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Har du forsøkt å trappe ned? Var selv oppe i 8 bokser om dagen og har klart å slutte flere ganger, men har så dårlig selvkontroll at jeg starter igjen. Men drikker kun 2 om dagen nå. Passer på å drikke endel vann i forkant når jeg blir tørst og kan trå til med Zero saft når suget melder seg som sterkest. Alt går om en er sta nok Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Har ikke prøvd å trappe ned, kun kuttet tvert. Men etter noen dager gir jeg opp 😳 Drikker ca 1/2 liter om dagen, så er jo ikke store mengder . Men er den roen den gir da 😏 Anonymous poster hash: 96133...9b6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Grattis med kutt av snop 😄 Jeg må si at å lese dette gjør at jeg får forsterket min skepsis mot Pepsi Max.. Det der høres jo ut som avhengighet. Lykke til med å kutte brusen også. Du vil oppleve stor helsegevinst av å kunne godteri. Det kommer etterhvert.. Anonymous poster hash: c964b...cf7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Grattis med kutt av snop 😄 Jeg må si at å lese dette gjør at jeg får forsterket min skepsis mot Pepsi Max.. Det der høres jo ut som avhengighet. Lykke til med å kutte brusen også. Du vil oppleve stor helsegevinst av å kunne godteri. Det kommer etterhvert.. Anonymous poster hash: c964b...cf7 KUTTE godteri.. 😀 Anonymous poster hash: c964b...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå