Gå til innhold

Kuttet ut godteri i en mnd nå, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å kutte ut Pepsi Max 😩 Får vondt i hodet, blir trøtt og stresset når jeg ikke drikker det. Hvor lang tid tar det før ting blir bedre om jeg kutter den helt?

Anonymous poster hash: 96133...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-5 dager med hodepine

Anonymous poster hash: 3faf2...4f7

Skrevet

Har du forsøkt å trappe ned?  Var selv oppe i 8 bokser om dagen og har klart å slutte flere ganger, men har så dårlig selvkontroll at jeg starter igjen. Men drikker kun 2 om dagen nå. Passer på å drikke endel vann i forkant når jeg blir tørst og kan trå til med Zero saft når suget melder seg som sterkest.

Alt går om en er sta nok :) Lykke til!

Skrevet

Har ikke prøvd å trappe ned, kun kuttet tvert. Men etter noen dager gir jeg opp 😳 Drikker ca 1/2 liter om dagen, så er jo ikke store mengder . Men er den roen den gir da 😏

Anonymous poster hash: 96133...9b6

Skrevet

Grattis med kutt av snop 😄

Jeg må si at å lese dette gjør at jeg får forsterket min skepsis mot Pepsi Max.. Det der høres jo ut som avhengighet.

Lykke til med å kutte brusen også. Du vil oppleve stor helsegevinst av å kunne godteri. Det kommer etterhvert..

Anonymous poster hash: c964b...cf7

Skrevet

Grattis med kutt av snop 😄

Jeg må si at å lese dette gjør at jeg får forsterket min skepsis mot Pepsi Max.. Det der høres jo ut som avhengighet.

Lykke til med å kutte brusen også. Du vil oppleve stor helsegevinst av å kunne godteri. Det kommer etterhvert..

KUTTE godteri.. 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...