GÃ¥ til innhold

Jag hater svigermor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater hater hater!!! 😡

Og hver gang jeg skal på senvakt, så kommer hun på besøk. Så jeg ikke har kontroll over hvordan HUN bestemmer hvordan samboeren skal oppdra barnet vårt.. 😡😡

Anonymous poster hash: d828a...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ã…h, jaaa...

Hva om samboeren gror noen baller!

Anonymous poster hash: ae74b...b2e

Skrevet

Huff, for ett monster! Tenk at hun våger seg til å besøke sin sønn når du ikke er der! Grusomt!

Anonymous poster hash: a480f...d0b
Skrevet

Har du en sønn, hi? Tenk om hans fremtidige på kone tenker sånn om deg fordi du besøker din sønn på kveldstid

Anonymous poster hash: 53605...975

Skrevet

Ikke sikkert du er den mest enkleste heller. Tenker det er en god grunn til at hun velger å besøke sønnen og barnebarnet sitt når du er ute av huset. Har du tenkt den tanken at det ikke er spesielt hyggelig når du er i nærheten?

Skrevet

Tror kanskje HI var litt uheldig med den siste setningen sin - den kan tolkes på to måter, enten at det er Hi som ønsker å kontrollere svigermor, eller at det er svigermor som ønsker å kontrollere over sin sønn og styre barneoppdragelsen han og Hi skal ha over sitt barn.

Jeg velger å tolke det som om His svigermor bevisst kommer på besøk nesten bare når hun skal på senvakt, og at hun da benytter anledningen til å påvirke og styre sønnen sin i den retningen hun ønsker å oppdra barnebarnet.

Om det er slik, Hi, da er som en annen nevner løsningen at du og samboeren din er så samstemte at hva svigermor har av meninger ikke splitter dere to. Og det vil da kreve at sønnen greier å stå opp mot sin mor hvis det er ting hun prøver å bestemme som går mot det du og samboer har blitt enige om.

Ha også i bakhodet at din og samboers regler kanskje ikke alltid trenger være faste til evig tid, kanskje er det også noen ting dere kan endre på, eller inngå kompromiss om for å stryke svigermor med hårene. Det kan være lurt hvis det er ting som egentlig ikke er så viktige for dere, men som kanskje kan gjøre at svigermor blir enklere å forholde seg til. Men de store og viktige avgjørelsene må dere selvfølgelig stå sammen om og holde fast ved.

At svigermor ellers kommer på besøk når du ikke er hjemme hadde jeg ikke reagert på, det kan jo være positivt for både henne, sønnen og barnebarn - og det gjør at du slipper å omgås henne så mye ;)

Anonymous poster hash: d1cab...8a0
Skrevet

Ikke sikkert du er den mest enkleste heller. Tenker det er en god grunn til at hun velger å besøke sønnen og barnebarnet sitt når du er ute av huset. Har du tenkt den tanken at det ikke er spesielt hyggelig når du er i nærheten?

Når hun prøver å bestemme hvordan vi skal gjøre det med barnet. hvordan vi skal spare og ting vi skal gjøre i vårt hjem, så sier jeg ifra. Det liker hun ikke, så derfor kommer hun da. Feks at barnet vår skal bare ligge å skrike, for "det er bra for lungene", nei det er ikke det, og jeg forklarer hvorfor. Sofaen som vi skal bytte ut var hennes før, nå skal vi kjøpe ny siden den er slitt og nedsunket. Men sa til sønnen at hun ikke ville kvitte seg med den siden den var så dyr, så vi kunne ikke kjøpe ny siden hun ikke hadde noen plass å ha den. Jeg sa at enten fikk hun komme å hente den, ellers ble den solgt/ kjørt på dynga for vi skulle ikke ha den.

Anonymous poster hash: d828a...c02

Skrevet

Hater min svigermor jeg også HI! Hun er et monster som elsker sønnen sin og hater meg for at jeg har et forhold til hennes sønn. Vi drar i samme mann sa denne gale kjerringa for 12 år siden.. å hun har sin egen mann altså faren til min mann..

Anonymous poster hash: b7d1a...a05

Skrevet

Hater min svigermor jeg også HI! Hun er et monster som elsker sønnen sin og hater meg for at jeg har et forhold til hennes sønn. Vi drar i samme mann sa denne gale kjerringa for 12 år siden.. å hun har sin egen mann altså faren til min mann..

Anonymous poster hash: b7d1a...a05

Jeg hater også min svigermor. Grøsser bare av ordet! Jeg ønsker henne alt vondt. Hun er en heks.

Anonymous poster hash: 80ea5...edc

Skrevet

Bytt noen vakter og se hva som skjer 😉 kanskje er sønnen din som i "alle elsker Raymond" og ringer mor med en gang han blir alene med barna?

Anonymous poster hash: dddce...bc8

Skrevet

Bytt noen vakter og se hva som skjer 😉 kanskje er sønnen din som i "alle elsker Raymond" og ringer mor med en gang han blir alene med barna?

* mannen din mener jeg. Ikke sønnen.

Skrevet

Jeg hater å svigermor. Vrenger seg I magen bare jeg tenker på henne.

Hun er sjalu på meg og rett og slett bare slem. Glad jeg ikke har no kontakt med henne lenger. Det er så deilig å slippe å forholde seg til henne.

Anonymous poster hash: 3bdb0...c97

Skrevet

Forstår deg HI. Jeg har byttet jobb, så jeg har kun dagvakter. For å slippe å ha svigers i hus uten at jeg er der. De er veldig kvasse, spesielt om jeg ikke er der. Har 3 barn, 5 åringen er sensitiv og tåler dårlig slikt. Han sover dårligere om natten, om svigermor har bjeffer for hardt til han. Så han skvetter til.

Jeg tjenere mindre, men barna mine har det bra 💕

Anonymous poster hash: 6c31e...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...