Gå til innhold

elsker jobben min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til hver dag på jobb.

Jobber på sykehus, uten spesiell utdanning.

Greie kollegaer og sjef.

Går hjem utslitt hver dag, og er alene med tre under 10.

Elsker livet mitt sånn det er nå rett og slett.

Flere?

Flere?

Anonymous poster hash: e467c...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives veldig godt med jobben min, den er en stor del av min identitet og jeg ville antagelig valgt det samme om jeg skulle velge på nytt. Jobber i barneverntjenesten.

Men selv om jeg trives med både jobben og familien, hadde jeg ikke hatt noe i mot at døgnet hadde 8-10 timer ekstra. :)

Anonymous poster hash: 970ab...79c
Skrevet

Elsker jobben min som økonomikonsulent og hadde gjerne valgt det samme en gang til!

Anonymous poster hash: 72e5d...a60

Skrevet

Må være kjedelig å ha så lite utfordringer i jobben sinD

Anonymous poster hash: f8062...847

Skrevet

Du elsker å gå hjem sliten? Og attpåtil være alene med 3 barn? (Hvilket også er slitsomt..?) jeg jobber i en jobb jeg generelt trives i og har nettopp startet på studie. Ganske interessant. Er litt lei av jobben nå, spes grunnet dårlige arbeidstider. Men det er vel slikt for alle av og til.

Anonymous poster hash: b7fd4...09e

Skrevet

Jeg elsker også jobbe min. Jeg får jobbe med noe jeg brenner for, og møter daglig dem med ekspertise på feltet. Jobben er med på å gjøre livet bra for mange mennesker og jeg får utvikle meg faglig og menneskelig. Jobben er en stor del av min identitet.

Jeg har en fleksibel arbeidshverdag og kan ta fri alle fellesferier. Jobber mye i perioder som jeg kan avspasere ved behov. Jobben kan like gjerne gjøres hjemmefra som på kontoret i mange tilfeller.

Føler meg rett og slett veldig heldig, og ville ikke byttet mot noe..

Anonymous poster hash: 80f61...14b
Skrevet

Elsker å bruke kroppen i jobb. Sliten,men lykkelig.

Ikke ett kjedelig sekund.

HI

Skrevet

Jeg trives veldig godt med jobben min, den er en stor del av min identitet og jeg ville antagelig valgt det samme om jeg skulle velge på nytt. Jobber i barneverntjenesten.

Men selv om jeg trives med både jobben og familien, hadde jeg ikke hatt noe i mot at døgnet hadde 8-10 timer ekstra. :)

Anonymous poster hash: 970ab...79c

Den er jeg enig i, hadde vært helt greit med flere timer.

HI

Skrevet

Jeg elsker også jobben min. Er leder i en offentlig virksomhet. Det er veldig krevende og jeg jobber veldig ofte hjemme om kvelden.

Tre små barn og mann.

Litt sliten innimellom, men det er ikke noe jeg fokuserer på. Jeg er lykkelig!

Anonymous poster hash: 10396...c01

Skrevet

Jeg elsker også jobbe min. Jeg får jobbe med noe jeg brenner for, og møter daglig dem med ekspertise på feltet. Jobben er med på å gjøre livet bra for mange mennesker og jeg får utvikle meg faglig og menneskelig. Jobben er en stor del av min identitet.

Jeg har en fleksibel arbeidshverdag og kan ta fri alle fellesferier. Jobber mye i perioder som jeg kan avspasere ved behov. Jobben kan like gjerne gjøres hjemmefra som på kontoret i mange tilfeller.

Føler meg rett og slett veldig heldig, og ville ikke byttet mot noe..

Anonymous poster hash: 80f61...14b

Hva jobber du som? 😊

Anonymous poster hash: 3c6de...ede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...