Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 * røde øyne * svie * kløe * tåkesyn innimellom * kjennes tørre ut * til tider lyssky og pupillene kan være små av og til... Kan det være tørre øyne?? Anonymous poster hash: fb2bc...662
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Du bør i første omgang ta en sjekk hos en optiker. Symptomene du beskriver kan jo ha en hel rekke ulike årsaker. Så bestill en time til optiker, du Anonymous poster hash: 85b18...313
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Mulig! Eller kanskje allergi? Betennelse? Prøv med "fuktighetsøyedråper" fra apoteket. Er reseptfritt. Hvis ikke det hjelper ville jeg tatt meg en tur til legen. Anonymous poster hash: 5efb4...a3d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Det er symptomer på tørre øyne ja, men det kan skyldes veldig mye forskjellig! Kontakt lege. Anonymous poster hash: 13883...508
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Har vært hos lege og fått kloramfenikol uten at det hjalp og jeg har vært hos optiker å fått dråper mot tørre øyne uten at det hjalp! Så tenkte å høre om time hos optiker så han får undersøkt litt 😊 Hi Anonymous poster hash: fb2bc...662
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Har vært hos lege og fått kloramfenikol uten at det hjalp og jeg har vært hos optiker å fått dråper mot tørre øyne uten at det hjalp! Så tenkte å høre om time hos optiker så han får undersøkt litt HiAnonymous poster hash: fb2bc...662 Har du testet deg for allergi? Anonymous poster hash: 5efb4...a3d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Har vært hos lege og fått kloramfenikol uten at det hjalp og jeg har vært hos optiker å fått dråper mot tørre øyne uten at det hjalp! Så tenkte å høre om time hos optiker så han får undersøkt litt HiAnonymous poster hash: fb2bc...662 Har du testet deg for allergi? Anonymous poster hash: 5efb4...a3d Ble testet i fjor og hadde da allergi mot timotei... Hi Anonymous poster hash: fb2bc...662
the amazing spidermamma Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Jeg fikk tørre øyne da jeg ammet. Kan det være derfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå