Gå til innhold

Dere arbeidsgivere, ang søknad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg legge attester ved sammen med søknaden og CVen, eller syns dere det virker skrytete? Hadde dere reagert negativt?

 

Anonymous poster hash: 3ab58...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen arbeidsgivere her? Evt. andre med meninger?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 3ab58...89b

Skrevet

Nei, det er vanlig å ta med på evt intervju.

Skrevet

Jeg jobber med HR og har lang erfaring med rekruttering. Hos oss er det vanlig at søkerne laster opp attestene når de sender sin elektroniske søknad. Men her er det greit å være litt kritisk til hvilke attester man legger ved, f.eks ikke laste opp veldig gamle attester fra gamle sommerjobber. Vi får mange søknader og vi har ikke kapasitet til å se på alt... 



Anonymous poster hash: bdc5c...a1e
Skrevet

Legg ved de mest relevante attestene og si st ytterligere attester og referanser kan skaffes på forespørsel.

 

Anonymous poster hash: b330b...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...