Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Har fått cerebral parese og hjerneskade som følge av volden 💔 Mannen fortalte meg det og var oppløst i tårer. Fy faen. Jeg har bare ikke ord. Er helt lammet. Det er som jeg ikke klarer å tro på at mennesker faktisk kan være så gjennomført onde mot små barn, her hjemme, i vårt lille land. Hvilket liv får hun nå? 💔😥 Anonymous poster hash: 04d55...0fd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Hun har blitt blind også. Helt sykt,eneste forklaring må være at mor har en alvorlig fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: 1a258...d6a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Hvor står dette? Stakkars liten ❤️😢 Anonymous poster hash: 72b44...859
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Det er helt grusomt 😢Stakkars lille jente . Hun kommer vel i fosterhjem/ omsorgsbolig. Blir sittende i rullestol. CP er en tung funksjonshemming og krever mye fysioterapi. Litt pirk fra meg men CP er hjerneskaden hun har fått. Hun har ikke fått CP og hjerneskade...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Hvor står dette? Stakkars liten ❤️😢 Anonymous poster hash: 72b44...859 VG
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Hun har blitt blind også. Helt sykt,eneste forklaring må være at mor har en alvorlig fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: 1a258...d6a Nei, det finnes en hel haug forklaringer. En av dem kan være at foreldrene med vilje mishandlet babyen. Selv om du ikke tror det finnes det onde mennesker. Anonymous poster hash: b1c8d...63d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Jeg blir så forbanna at jeg ikke har ord. fengsel er ikke det eneste disse dyrene fortjener. Anonymous poster hash: 6d781...91e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Hun kan nok få et verdig liv med den rette oppfølgingen. Men at et lite friskt barn er påført disse skadene er direkte ondskapsfullt, ja. Jeg er så glad vi har et barnevern. Håper disse menneskene aldri mere får barn. Anonymous poster hash: 071ab...078
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Forferdelig!! Håper bare hun kommer i fosterhjem og ikke ender på institusjon. Selv vært beredskapshjem for et barn med tung funksjonshemmelse, og det er få fosterhjem å velge i! Et lite sukk og hint til dem som har tenkt, og ikke kommet lenger enn å tenke;) CP har jeg ingen kunnskap om, og helt ærlig viste jeg ikke såpass at en kunne "få" det, trodde det var en medfødt tilstand..stakkars lille jente😥 Anonymous poster hash: ed39b...1b4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Hun har blitt blind også. Helt sykt,eneste forklaring må være at mor har en alvorlig fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: 1a258...d6a Har pappaen og det da? Det finnes faktisk så onde og egistiske mennesker i verden, så nei svangerskapsdepresjon trenger det absolutt ikke å være Anonymous poster hash: 07722...15c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Herregud! Enn å utøve vold mot en helt nyfødt baby 😢 Sitter her med min 8 uker gamle baby i armene og kan ikke skjønne at noen vil et så lite uskyldig barn noe så vondt 💔 Anonymous poster hash: 6ad40...b31
Lillefugl🐦 Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Hun kan nok få et verdig liv med den rette oppfølgingen. Men at et lite friskt barn er påført disse skadene er direkte ondskapsfullt, ja. Jeg er så glad vi har et barnevern. Håper disse menneskene aldri mere får barn. Anonymous poster hash: 071ab...078 Synd det ikke er lov å tvangssterilisere folk lenger
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 Ja, stakkars barn. Og så er det nok lurt at det blir etterforskningen og eventuelt retten som får avgjøre hva som har skjedd. Anonymous poster hash: d5047...c88
Himmel og hav Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 Tråden er moderert etter denne regelen: Trusler eller oppfordringer til voldshandlinger, eller som forherliger voldsbruk, voldtekt og lignende. Slike tråder blir stengt og kan også bli slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå