Gå til innhold

Flere som tenker å fortsette livet som singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg orker å ha noen ny i livet mitt. Jeg har vært singel i 1,5 år og er alene med barna, kjøpt ny bolig, har det greit. Jeg klarer ikke å se annet enn kaos med et nytt menneske i livet mitt. Stebarn. Ny bolig. Grøss.

Jeg dater ikke, er ikke på noe nettdating. Takker nei til dater og invitasjoner til å ta en kaffe med menn.

Enkelt liv.

Eller feigt og stusslig?

Anonymous poster hash: ef5c3...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som må være i et forhold.

Om du trives alene, så er det bare å kjøre på😊 Andre vil kanskje mene at det er stusselig, men noen klarer ikke å være alene mens andre trives best alene.

Anonymous poster hash: 3c4b5...6ae

Skrevet

Vet om flere i min bekjentskapskrets som har det som deg, og vet du ha? DE stortrives!!  Men det skal liksom ikke ropes høyt om vettu, for "alle" må jo ha en mannekrek i armkroken sin :D for å være lykkelige og skryte av det på face. Kos deg med singeltilværelsen og barna dine.

Skrevet

Ikke stusselig.

Det er fint å lære seg å ha det godt alene, og med små barn får du jo masse kjærlighet og er opptatt :)

Jeg var som deg, var alene i to år, ville være alene, gikk ikke på date, holdt meg langt unna menn :)

Men så en dag, bare stod han her gitt, mannen med stor M :)

Anonymous poster hash: 9d9e5...c64

Skrevet

Jeg tenkte som deg, men så, etter to år, dukket det opp en mann som fikk det til å kile i magen min. Jeg sto steilt i 6 mnd, nektet å la følelsene styre.

I dag bor vi sammen... Og jeg er lykkelig:)

Anonymous poster hash: 442ea...30c

Skrevet

Ja, jeg har IKKE tenkt å ha noen ny mann!! Ikke å bo sammen med i hvert fall....

Anonymous poster hash: 4a789...a82
Skrevet

Det er ikke stusselig om du trives!

Anonymous poster hash: 78463...547
Skrevet

Ja! Jeg skal ikke ha en ny mann! Orker ikke stebarn, ekskoner, ny svigerfamilie osv.. Vil heller ikke ha flere barn selv. I tillegg er jeg så gammel at de mennene som kommer uten barn og ekskoner er som regel rare einstøinger som har bodd hos mor og far hele livet.

Anonymous poster hash: af42a...4f7
Skrevet

Jeg skulle så utrolig gjerne ønske jeg følte det som deg! Ser faktisk opp til deg som trives så godt i eget selskap at du ikke trenger en mann.

Med meg er det omvendt. Jeg har stort sett vært deppa og følt meg mislykket og alene etter at bf dro.

Anonymous poster hash: 439b1...0bc

Skrevet

Jeg hadde tenkt det, fristet ikke med noe satans mannfolk, de er jo bare tullinger og i veien uansett, men nå er jeg faenmeg i et forhold og gravid gitt. Makan!

Anonymous poster hash: 2a2b9...b7c

Skrevet

Jeg skulle så utrolig gjerne ønske jeg følte det som deg! Ser faktisk opp til deg som trives så godt i eget selskap at du ikke trenger en mann.

Med meg er det omvendt. Jeg har stort sett vært deppa og følt meg mislykket og alene etter at bf dro.Anonymous poster hash: 439b1...0bc

Huff, så trasig for deg. Jeg er bare lettet over å være alene, det er nydelig og jeg savner ingen. Lykken er å slippe å leve med noen som gjør deg i dårlig humør :)

Anonymous poster hash: ef5c3...f6a

Skrevet

Kommer ikke til å være på leting,men står mannen med stor M foran meg,sier jeg ikke nei☺men jeg nyyyter å være alene! Det er helt fantastisk.😄

Anonymous poster hash: 5c949...a0f

Skrevet

Jeg skal snart bli alene og gleder meg til å slippe alt maset, nedverdigelsene hver gang jeg blir fortalt hvor feil jeg gjør alt og så videre. Bare noen flere forberedelser så er alt klart.

Det kommer til å bli så deilig og noen ny samboer er uaktuelt.

Anonymous poster hash: f2e5c...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...