Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 For det første må jeg bare si at jeg synes det er et flott tiltak! Det eneste jeg reagerer på er at etterlatte føler det nødvendig å måtte tilby dusør for å få hjelp til å oppklare en sak. Er virkelig samfunnet blitt så kaldt at folk ikke gidder å engasjere seg uten å få betalt? Hadde jeg hatt info som hadde oppklart en forbrytelse så hadde jeg aldri tatt imot penger fra de etterlatte, jeg hadde gladelig delt det jeg visste! Det var her snakk om 100 000kr for å oppklare et drap som skjedde for tre år siden, en mann som ble kjørt ihjel. Anonymous poster hash: e3c4a...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå