Gå til innhold

Låne ut huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe du kunne gjort?

Vi skal reise på ferie i sommer og har to hunder som må på kennel. Prisen kommer på 8000 for 16 dager.

Så fikk vi tips om å leie ut huset gratis mot at de noen passet dyrene våre.

Så det jeg lurer på er om: ville du feriert to uker på røros hvis du fikk bo gratis mot at du passet to dyr?

Anonymous poster hash: 498d8...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke lånt det bort til ukjente nei. Og jeg vil heller ikke passe dyrene dine 😉

Skrevet

Jeg ville ikke lånt det bort til ukjente nei. Og jeg vil heller ikke passe dyrene dine 😉

Nei vi har ikke tenkt på å gjøre det. Har booket kennel til hundene. Men jeg ble jo litt forundret. Da noen bekjente viste om flere som hadde gjort det. Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det ☺

Skrevet

Jeg ville ha feriert der å passet dyrene :)

Anonymous poster hash: e11e4...648

Skrevet

Jeg ville ha feriert der å passet dyrene :)

Anonymous poster hash: e11e4...648

Morsomt å høre.

Kanskje noe vi kan tenke på til neste ferie. Det jeg er mest redd for er jo eventuelt hvordan noen jeg ikke kjenner hadde behandlet hundene.

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Hverken feriert på Røros eller passet hundene dine, desverre.

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Hverken feriert på Røros eller passet hundene dine, desverre.

Kunne du lånt ut ditt eget hus på denne måten da?

Skrevet

Jeg har prøvd boligbytte, så jeg kunne nok gjort dette også. Når det inkluderer pass av hund er det naturligvis et større ansvar for de som låner huset, og tilliten må naturligvis være der.

Om jeg hadde kunnet noe om hund og likt hunder, så hadde det vært supert med en gratis feriebolig mot hundepass. Jeg syns generelt at den typen ferie (boligbytte, leie privat bolig gjennom airbnb.no etc) er tommel opp.

Skrevet

Hadde gjort det hos noen jeg kjente, men ikke ellers..

Anonymous poster hash: fe6b2...3d8
Skrevet

Hva med å spørre noen du kjenner? Studenter feks?

Jeg ville ikke lånt det ut til ukjente, men har hørt flere som lar kjente/gamle studievenner som bor andre steder i landet passe huset.

Greit å avtale pass av dyr, ta inn posten, vanneblomster og klippe plen mot at de får bo gratis.

Anonymous poster hash: fe573...c7c

Skrevet

Jeg kunne sikkert lånt et hus og passet hunder, men aldri om jeg ville lånt bort mitt eget hus.

Anonymous poster hash: 3c581...bc6

Skrevet

Huset er en ting, men hadde aldri latt totalt fremmede passe hundene mine. Da hadde jeg heller brukt penger på en kennel med godt rykte der man vet at hundene har det bra.

Anonymous poster hash: 16714...9bf

Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort. :) Lett! Om hundene var snille og barnevennlige.. og huset ditt var rent og pent. ;)

Skrevet

Om dei har hund sjølv og,etter å ha møtt dei,hadde fått eit godt inntrykk så kunne eg absolutt gjorde det.Då hadde hunden vore i sine kjende omgivelser og dessutan ville eg ikj hatt min hund på kennel.

Anonymous poster hash: 04dff...513

Skrevet

Om jeg var ung, uten barn, og kjente noen der, så ja..

Hadde lett passet huset ditt om jeg hadde kommet hjem på sommerferie fra studier for eksempel..

Anonymous poster hash: 0c3dc...ae5
Skrevet

Tar heller en vinterferie på Røros 😀 Med hunder og alt!

Anonymous poster hash: b5c7d...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...