Gå til innhold

Husbanklån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring om det er vanskelig og få?

 

Får ikke lån hos banken pga for lav inntekt (Er alenemor, så inntekten min er for lav pga dette)



Anonymous poster hash: dff3c...189
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med startlån i kommunen? Det er kanskje et bedre alternativ? 😊

 

Anonymous poster hash: 852a5...42f

Skrevet

Startlån? Jeg trenger lån til fullfinansiering av leilighet/hus, vet ikke om startlån er dette?

 

HI



Anonymous poster hash: dff3c...189
Skrevet

Jeg fikk fullfinansiering av lån i huskbanken. Er alenemor til en og fikk 2.3 mil

 

Anonymous poster hash: b1239...2ce

Skrevet

Jeg fikk fullfinansiering av lån i huskbanken. Er alenemor til en og fikk 2.3 mil

 

Anonymous poster hash: b1239...2ce

 

Ojj, hadde du god inntekt for å få det lånet? Og hvordan søkte du? 

 

Anonymous poster hash: dff3c...189

Skrevet

Husbanken har to typer lån:

Startlån--> kontakt kommunen

Gunnlån--> kontakt Husbanken

 

Anonymous poster hash: 80f35...ab8

Skrevet

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Kontakt boligetaten i kommunen :)

 



Anonymous poster hash: 6c01c...44b
Skrevet

 

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Kontakt boligetaten i kommunen :)

 

 

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

 

 

Det tok en uke fra jeg søkte til jeg fikk lån

 

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

Skrevet

 

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Kontakt boligetaten i kommunen :)

 

 

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

 

Kan jeg spørre hva du har i inntekt?

 

Anonymous poster hash: 668f9...9d5

Skrevet

Jeg søkte for tre uker siden...enda ikke hørt noe...tror dere det er et dårlig tegn? Jeg skulle få brev i posten...hvorfor kan de ikke bare ringe?

 

Er alene med to små, får ikke lån i vanlig bank, har prøvd tre forskjellige...betaler 10 000 i mnd i husleie, foruten strøm. Har gjort det i snart 5 år, så jeg håper virkelig de ser at jeg kan betjene et mindre lån.

 

Anonymous poster hash: 9c896...d68

Skrevet

 

 

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Kontakt boligetaten i kommunen :)

 

 

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

 

Kan jeg spørre hva du har i inntekt?

 

Anonymous poster hash: 668f9...9d5

 

 

Jeg har utbetalt 11000kr i mnd, min mann har utbetalt 14000kr, vi har ett barn

 

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

Skrevet

 

Jeg fikk fullfinansiering av lån i huskbanken. Er alenemor til en og fikk 2.3 mil

 

Anonymous poster hash: b1239...2ce

Ojj, hadde du god inntekt for å få det lånet? Og hvordan søkte du?

 

Anonymous poster hash: dff3c...189

 

 

 

Jeg har ikke mye i årslønn. 330.000 + 5000 i bidrag og dobbel barnetrygd. Har også 150.000 i studielån.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: b1239...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...