Gå til innhold

Husbanklån

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Kontakt boligetaten i kommunen :)

Anonymous poster hash: 6c01c...44b

jeg fikk også fullfinansiering på 2 mill gjennom husbanken. Fikk finansieringsbeviset i dag og skal nå på boligjakt.

Har ikke en god inntekt, men livet blir mye lettere, da dette vil bli mye mindre kostnader i mnd, enn nå som vi leier.

Det tok en uke fra jeg søkte til jeg fikk lån

Kan jeg spørre hva du har i inntekt?

Anonymous poster hash: 668f9...9d5

Jeg søkte for tre uker siden...enda ikke hørt noe...tror dere det er et dårlig tegn? Jeg skulle få brev i posten...hvorfor kan de ikke bare ringe?

Er alene med to små, får ikke lån i vanlig bank, har prøvd tre forskjellige...betaler 10 000 i mnd i husleie, foruten strøm. Har gjort det i snart 5 år, så jeg håper virkelig de ser at jeg kan betjene et mindre lån.

Anonymous poster hash: 9c896...d68

Kan jeg spørre hva du har i inntekt?

Anonymous poster hash: 668f9...9d5

Jeg har utbetalt 11000kr i mnd, min mann har utbetalt 14000kr, vi har ett barn

Jeg fikk fullfinansiering av lån i huskbanken. Er alenemor til en og fikk 2.3 mil

Anonymous poster hash: b1239...2ce

Ojj, hadde du god inntekt for å få det lånet? Og hvordan søkte du?

Anonymous poster hash: dff3c...189

Jeg har ikke mye i årslønn. 330.000 + 5000 i bidrag og dobbel barnetrygd. Har også 150.000 i studielån.

Anonymous poster hash: b1239...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...