Gå til innhold

Kan noen gi meg noen råd ang amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå Fullammet i 4 mnd,ca hver 3. Time på dagen og to ganger på natta mellom kl 19 og 07. Begynte så smått med litt grøt på kvelden og etter det har babyen sovet 12 timer I strekk. Får ikke til å pumpe fordi det ikke kommer noe ut lenger.

Fungerer ikke å legge babyen til ofte, da han ikke er interessert. Blir bare sint og vrir seg unna om jeg prøver. Hvis det er lenge siden han har spist (3 timer) og jeg legger han til så suger han ivrig noen ganger før han gir opp å skriker.

Gikk fint å pumpe for noen uker siden og han fikk da flaske med morsmelk innimellom på dagen. Har han blitt lat kanskje?

Blir veldig fortvila og vil gjerne fortsette å amme han, men er vanskelig å få opp produksjonen igjen når han ikke vil amme og jeg ikke får ut noe særlig med pumpa.

Har jeg ødelagt alt?

Har bedt legen om resept på syntocinon nesespray. Tenkte det var verdt et forsøk. Kanskje han ikke gir opp om utdrivningen kommer fortere igang og melka renner lettere?

Anonymous poster hash: 1ad16...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt mulig at nesesprayen funker. Hadde det noenlunde likt med jenta mi. Lite melk, men forsåvidt rask utdriving, var bare at den var så kortvarig og når hun måtte jobbe mer for melken ble hun sint og ga opp. Gikk bedre når jeg begynte med sprayen.

Anonymous poster hash: 5e89e...080
Skrevet

Pumping stimulerer produksjonen selv om det ikke kommer noe ut.

Skrevet

Hadde det sånn jeg å.kom nesten ingenting når jeg pumpet.barna bare vrei seg stressa ved puppen og skreik.bestemte meg for å prøve pupp først..men barnet drakk alltid nesten en flaske med mme.du kan få opp igjrn amminga ved å amme ofte.helst en gang i timen.lykke til

Anonymous poster hash: 5dda9...9bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...