Gå til innhold

opplevde noe så snålt idag !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøkte ei veninne på jobb som jobber i klesbutikk, med få uker igjen til fødsel sto vi å pratet om dette da . Så plutselig går det en mann forbi butikken, smiler, stopper opp å kommer inn! Så sier han ja heii du! Dere får altså unnskylde meg men jeg blir så glad av å se sånn vakker gravid mage! SÅ TOK HAN PÅ MAGEN MIN! Å Fortsatte, ja jeg har jo ikke barn selv sånn på papiret altså! Nå er jeg jo blitt 54 år, men det er altså så vakkert med sånn flott mage. Så tok han på magen min igjen.... jeg ble så paff å flau! Å hu veninna mi skjønte jo ingenting.. så fortsetter han, åå du dumme dame! Ikke bli flau , du bærer et flott menneske inni der, kanke være lenge igjen? Jeg har nå litt øyne for sånt jeg. Jaja alt jeg sier kommer rett fra levra! Du var nå utrolig flott i hvertfall! Så tar han på magen igjen!!!! ,å sier lykke til begge to da, hadegodt!

Så gikk han...

Altså , etterpå lo vi jo så vi grein. Men er fortsatt litt satt ut av hele opplevelsen .. hehe

Anonymous poster hash: fc9e3...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dette være faren til hun i den andre tråden? Han som har alt for unge barn på Facebook..

Anonymous poster hash: 68bba...43a

Skrevet

Nei huff jeg håper ikke det..

Han sa at han ikke hadde egne barn.

Anonymous poster hash: fc9e3...bc0

Skrevet

Han syntes vel bare du var flott da 😄

trenger ikke overanalysere alt 😉

Rart var det helt klart! Men han mente nok ikke noe galt/ekkelt med det...

Anonymous poster hash: 25a27...307

Skrevet

Mente ikke noe ekkelt sikkert, men han må jo være HELT uten antenner!! Jeg hadde blitt elektrisk om en fremmed mann hadde tatt på magen min!

Skrevet

Helt uten sosiale antenner. Det er ikke greit å kladde på andres mage selv om de er gravide.

MEN jeg er ganske sikker på at han bare ville være hyggelig.

Jeg for min del opplevde at en godt voksen mannlig kollega (som jeg kjenner godt) også tok på magen min. Nå var ikke min mage større enn hans (hehe), så jeg klappet ham på magen også. Han ble ganske paff, litt brydd og så holdt han på å forgå av latterkrapme og sa unnskyld.

Anonymous poster hash: 2ff40...b81
Skrevet

Huff :P

Koselig på en måte som ikke er koselig.

Min onkel er av samme type. Han er i syttiårene og kom nylig ut av skapet som homofil. (Alle andrehar selvfølgelig visst om dette i alle år.)

Han elsker damer, klær, hår, sminke osv og skulle nok helst vært av den sorten selv.

Han kan fint stoppe kvinner for å gi komplimenter for make up, hår, klær, sko, negler, "sitt vesen" osv 

Da jeg var gravid ble jeg overøst av komplimenter. Han dro stadig på shopping, både på nett og i eksklusive butikker i utlandet og hjem med designer gravidklær til meg.

Jeg synes det er ganske vittig. Han er en meget pen og dannet herremann fra beste vestkant, dialekten deretter. Han kan fint finne på å ta en fremmed gravid på magen, men ikke uten å spørre først ;)

Jeg må innrømme jeg blir litt småflau av og til når han driver å overøser fremmede med komplimenter, men egentlig synes jeg det er koselig og at flere burde være som han. Hans sosiale antenner passer nok bedre i alle andre land enn Norge. Amerika hadde vel vært perfekt :)

Anonymous poster hash: 91102...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...