Gå til innhold

Noen med angst her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan fortelle hvordan et angstanfall føles ? 
Jeg har slitt en kort periode, å av å til, så faller det tanker i hodet mitt som gjør at jeg føler at det knytter seg i magen og jeg kan få følelsen av å bli "kvalt"...eller at eg ikke klarer å puste skikkelig, som at jeg blir redd..
Spesiellt når jeg får tanker tilbake på vonde ting jeg har opplevd, å mennesker å sånn...jeg har enkelte mennesker i livet mitt som jeg for øyeblikket ikke snakker så veldig mye med da jeg kjenner jeg er redd for at dem skal dukke opp på døra mi..
Spesielt kommer dette om natten når jeg skal sove. Har i tillegg mistet noen venner helt uten grunn siste tiden, å innbiller meg når jeg er i andre sosiale sammenhenger at folk baksnakker meg, ler av meg, å har egentlig ikke lyst å være med meg...jeg skjønner ikke hva som går av meg...



Anonymous poster hash: e0979...baf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som angst ja.. kanskje det kan hjelpe å gå til psykolog? (Jeg har gått 1 år, ikke hjulpet meg enda).

 

For min del oppleves det som om noen hr dødd, nesten. Du vil bare sove og gjemme deg. Får hjertebank, svetter, og hjernen låser seg.

 

Anonymous poster hash: 7aac0...afb

Skrevet

Høres ut som angst ja... Jeg har slitt med angst og depresjon i 15-20 år, men blitt mye bedre de siste årene etter at jeg fant "riktig" psykolog. Har med god samtaleterapi også kunnet slutte med medisin. :)

 

Anonymous poster hash: 28172...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...