Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Og da helst dårlig nytt. Så dårlig og tragisk som overhode. Hva vil de egentlig oppnå? Tror de ikke folk klarer åpne VG/Dagbladet selv? Anonymous poster hash: 276d3...b76
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 *overhode mulig, skulle det stå.. Anonymous poster hash: 276d3...b76
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Ingen refleksjoner rundt dette? Anonymous poster hash: 276d3...b76
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Hva er det du vil med dette innlegget egentlig? Velte deg i baksnakk av folk som deler ting du selv ikke er opptatt av? De deler vel saker som berører dem på en eller annen måte da. Kanskje de ønsker å starte en debatt rundt temaet? Eller kanskje de har en personlig vendetta overfor deg, som åpenbart ikke liker det. 🙄 Anonymous poster hash: f6ae9...4cc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Helt enig med deg, irriterende med sånne som legger ut 15 selfies i uka også! Anonymous poster hash: 41db1...482
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Enig med deg! Hvordan får man egentlig slettet venner? Har en som legger ut ti saker med drittslenging om flyktninger hver eneste dag! Dritt lei. Også er jeg livredd for å komme borti like- knappen på disse innleggene. Anonymous poster hash: 1c2c7...9c4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Hva er det du vil med dette innlegget egentlig? Velte deg i baksnakk av folk som deler ting du selv ikke er opptatt av? De deler vel saker som berører dem på en eller annen måte da. Kanskje de ønsker å starte en debatt rundt temaet? Eller kanskje de har en personlig vendetta overfor deg, som åpenbart ikke liker det. 🙄 Anonymous poster hash: f6ae9...4cc Tipper du er en av de jeg sikter til.. 😂 Anonymous poster hash: 276d3...b76
Gjest Minnieropptatt Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Jeg slutter å følge de som legger ut i hytt og pine. Orker ikke 10 innlegg etter hverandre med....tull.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Jeg tar det som god underholdning og godter meg rått. Altså ikke over fæle nyhetsaker, men hva de skriver. Anonymous poster hash: 4d3c6...1c9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Vet ikke helt hva du sikter til, men noen ganger deler jeg nyhetssaker for å informere folk. Spesielt med tanke på flyktningekrisen vi har nå gi informasjon fra min faste organisasjon. Gjerne ikke fra vg/db. Og ikke så ofte, kanskje en gang i uken. Anonymous poster hash: b2fff...6ed
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Hva er det du vil med dette innlegget egentlig? Velte deg i baksnakk av folk som deler ting du selv ikke er opptatt av? De deler vel saker som berører dem på en eller annen måte da. Kanskje de ønsker å starte en debatt rundt temaet? Eller kanskje de har en personlig vendetta overfor deg, som åpenbart ikke liker det. 🙄 Anonymous poster hash: f6ae9...4cc Tipper du er en av de jeg sikter til.. 😂 Anonymous poster hash: 276d3...b76 Nei, overhodet ikke. Jeg deler sikkert mye folk irriterer seg over, folk irriterer seg jo over ALT folk gjør på Facebook, og DET begynner jeg å irritere meg over kjenner jeg. Hvis det er så plagsom å se hva andre poster på Facebook kan man gjøre som meg; slette folk fra vennelista eller skjule dem eller spesifikke typer poster fra feeden sin. Det er fryktelig enkelt faktisk. Hos meg slettes eller skjules alle som poster brunsvidde statuser mer enn en gang. I tillegg har jeg et par ekstrem-gladkristne damer som henger i en tynn tråd nå. Men nyhetssaker?! Takke meg til at folk er samfunnsengasjerte enn at de poster statuser om klesvasken sin flere ganger om dagen (ja, for jeg forstod det som at du snakker om "ordentlige" nyheter her, ikke linker til "nyheter" fra Fritt ord og dets like). Anonymous poster hash: f6ae9...4cc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Tusen ganger heller nyheter enn dustete tester, kattevideoer og ferieselfies. Det er godt at noen er interessert i hva som skjer rundt oss. Noen burde bruke mer tid på nyheter og debatt og mindre tid på fjas og fjoll. Anonymous poster hash: 2b086...d3a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Har ei på lista mi som driver på slikt. Om noen dør deler hun det med en gang. Som for eksempel den ettåringen som datt ned fra hotellbalkongen, eller om en mann som døde i bilulykke på andre siden av landet. Grusomt triste saker, men hun har ingen relasjon til sakene. Ikke er det noe å starte diskusjon om heller, da alle er enige om at det er forferdelig. Jeg skjønner bare ikke hva hun vil oppnå. Begynner å lure på om hun er psykisk syk. Anonymous poster hash: 276d3...b76
Kubbelyset Skrevet 27. januar 2016 #14 Skrevet 27. januar 2016 Jeg bruker å dele nyhetssaker eller tips som jeg tenker ikke så mange kanskje får med seg og kan ha nytte av, ala "legevakten har byttet nummer". Er det irriterende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå