Gå til innhold

Hva synes du om navnet Jant?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en gutt :)

 

 

Anonymous poster hash: 675e4...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..eloven?

 

Vet ikke, høres jo ikke riktig ut, men man venner seg til alt. Hvis det er viktig for deg kjører du på.

 

Anonymous poster hash: 0c269...c92

Skrevet

Et navn som innbyr til mobbing, dessverre - om det er et navn, da?

 

Jan eller Jante er greit, ikke Jant.



Anonymous poster hash: 8a965...14c
Skrevet

Når man må skrive "til gutt" er navnet aldri bra.

 

Anonymous poster hash: 51030...b8e

Skrevet

No...

 

Anonymous poster hash: 47e63...17f

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Altfor sterke assosiasjoner til janteloven. Og ikke særlig pent i utgangspunktet. Da er Jante mye bedre men ville styrt unna det også.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jante var jo originalt et stedsnavn, ikke et personnavn i boka?

 

Syns det ville være belastende å hete Jant.

Jan derimot!

Skrevet

Rart

 

Anonymous poster hash: 4c34a...a19

Skrevet

..eloven?

 

Vet ikke, høres jo ikke riktig ut, men man venner seg til alt. Hvis det er viktig for deg kjører du på.

 

Anonymous poster hash: 0c269...c92

Skulle til å skrive det same....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...