Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Til en gutt Anonymous poster hash: 675e4...8c0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 ..eloven? Vet ikke, høres jo ikke riktig ut, men man venner seg til alt. Hvis det er viktig for deg kjører du på. Anonymous poster hash: 0c269...c92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Et navn som innbyr til mobbing, dessverre - om det er et navn, da? Jan eller Jante er greit, ikke Jant. Anonymous poster hash: 8a965...14c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Når man må skrive "til gutt" er navnet aldri bra. Anonymous poster hash: 51030...b8e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 No... Anonymous poster hash: 47e63...17f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Altfor sterke assosiasjoner til janteloven. Og ikke særlig pent i utgangspunktet. Da er Jante mye bedre men ville styrt unna det også.
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Jante var jo originalt et stedsnavn, ikke et personnavn i boka? Syns det ville være belastende å hete Jant. Jan derimot!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Rart Anonymous poster hash: 4c34a...a19
Syngensang Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 ..eloven? Vet ikke, høres jo ikke riktig ut, men man venner seg til alt. Hvis det er viktig for deg kjører du på. Anonymous poster hash: 0c269...c92 Skulle til å skrive det same....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå